خانه ورزش اخبار ورزش فرگوسن: رکورد رونی شاید هیچ وقت شکسته نشود

فرگوسن: رکورد رونی شاید هیچ وقت شکسته نشود

0

سرمربی افسانه ای منچستریونایتد اعتقاد دارد رکورد گلزنی وین رونی ممکن است هیچ وقت شکسته نشود.

به گزارش وبسایت نود، سر الکس فرگوسن که در سال ۲۰۰۴ وین رونی را از اورتون برای منچستریونایتد خرید در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرده رکورد ۲۵۰ گل زده این بازیکن برای منچستریونایتد در آینده ای نزدیک شکسته نخواهد شد.

فرگوسن به شبکه تلویزیونی منچستریونایتد گفته:

فکر نمی کنم کسی بتواند به رکورد رونی برسد. مشخصا نمی توان گفت این رکورد هرگز شکسته نخواهد شد اما اگر به تاریخ فوتبال مدرن نگاه کنید متوجه می شوید منچستریونایتد یکی از معدود باشگاه هایی است که می تواند بازیکنانش را برای بیش از ۱۰ سال نگه می دارد.

انجام این کار سخت تر از قبل شده اما ما واقعا خیلی خوش شانس بودیم. اگر به دوران من و حتی سر مت بازبی نگاه کنید متوجه می شوید ما بازیکنانی داشتیم که بیشتر از ۱۰ سال در باشگاه ماندند. بازیکنان زیادی برای مدت طولانی در باشگاه ماندند و رونی یکی از آن ها است.

اما امروزه تعداد این بازیکنان دائما کمتر می شود. به طور مثال ژوزه مورینیو گفت که مارکوس رشفورد می تواند رکورد رونی را بکشند اما او برای این کار باید در طی ۱۰ فصل آینده به طور میانگین هر فصل بیشتر از ۲۰ گل بزند و این کار دشواری است. شما امید دارید که او بیش از ۱۰ سال در یونایتد بماند و بتواند این کار را بکند اما تعداد بازیکنانی که برای مدت طولانی در یک باشگاه می مانند خیلی کم شده است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *