خانه ورزش اخبار ورزش فلورنتینو پرز: سبایوس با وجود مشتریان دیگر، رئال مادرید را انتخاب کرد و باعث افتخار است

فلورنتینو پرز: سبایوس با وجود مشتریان دیگر، رئال مادرید را انتخاب کرد و باعث افتخار است

0

بازیکن سابق رئال بتیس پیراهن شماره ۲۴. را به تن خواهد کرد و بعد از وایخو و تئو هرناندز، سومین خرید تابستانی رئال مادرید محسوب می شود. فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در مراسم معارفه او گفت:

ما بازیکنی را معرفی می کنیم که به ما کمک خواهد کرد تا آرزو های جدیدی داشته باشیم، یک بازیکن جوان که در آینده یکی از ستون های باشگاه خواهد بود. تو می دانی چطور بر موانع غلبه کنی. سبایوس بازیکنی با آینده فوق العاده است و اخیراً به عنوان بهترین بازیکن رقابت های یورو زیر ۲۱ سال انتخاب شد. دنی عزیز، عزم راسخ تو برای پوشیدن پیراهن سفید معروف رئال مادرید، کلید حضور امروزت در اینجاست. تمایل تو برای بازی در این تیم، با وجود علاقه زیاد از سوی سایر مشتریان باعث افتخار ماست و هواداران رئال مادرید هرگز آن را فراموش نخواهند کرد. امروز، رؤیای تو آغاز می شود و من مطمئنم که سخت تلاش کرده و پیروز خواهی شد. آفرین و به رئال مادرید خوش آمده ای!

کم کم ما ترکیب تیم را می سازیم چون مادریدیسمو ها همیشه توقع بهترین ها را دارند. این فصل باید برای ما الهام بخش باشد تا به عناوین جدیدی دست پیدا کنیم و برای رسیدن به این هدف بهترین ترکیب خود را در اختیار داریم و زیدان هم راه را به ما نشان می دهد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *