به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، اندکی قبل رئیس بخش Xbox اقای فیل اسپنسر در شبکه توییتر توضیحات بیشتری در مورد دو عنوان Super Lucky’s Tale و Crackdown 3 ارایه داد. عنوان Super Lucky’s Tale از زمان معرفی در E3 امسال به‌نظر جذاب می‌رسید. اسپنسر اخیرا گفته است: “این بازی باعث می‌شود خیلی‌ها شگفت زده شوند” و و سطح این بازی را با عبارت “بسیار خوب” توصیف کرده است.

صحبت‌های اخیر آقای اسپنسر بیشتر متمرکز بر عنوان Crackdown 3 بود. عنوانی که تنها شاهد تریلری از آن در E3 بودیم و همچنان اطلاع چندانی از دنیای آن نداریم. وی در مورد این بازی گفت: “Crackdown گیم‌پلی و ظاهر منحصربه‌فردی دارد”  و اگر تا به‌حال آن را بازی نکرده‌اید، گذشتن از آن واقعا برایتان دشوار خواهد بود. باید به این نکته توجه داشت که گفته‌های اخیر اسپنسر تا حدودی عجیب هستند چرا که در گذشته در مورد عناوین موفقی همچون Uncharted 4: A Thief End یا Saint Row The Third یا حتی سایر دنباله‌ها، از چنین توصیفاتی استفاده نشده بود. شاید هم منظور اسپنسر از گفته‌هایش تنها این است که Crackdown 3 مطابق با انتظارات طرفدارانش خواهد بود. باید منتظر ماند و دید.

طبق اطلاعات منتشر شده می‌توان امیدوار بود که عنوان Crackdown 3 در Gamescom حضور داشته باشد. اسپنسر گفت که ویدیوهای استریم شده از این عنوان برای CCSD (Comic Con San Diego) را دیده است و مطمئن خواهد شد که کار آماده‌سازی نسخه دمو بازی به خوبی انجام شود. وی این نکته را نیز خاطر نشان کرد که “قضاوت از روی حرف کسانی که حتی نسخه دمو را بازی نکرده‌اند، ناعادلانه است

و در نهایت در مورد احتمال عرضه باندل کنسول Xbox One X و نمایشگر 4K HDR از وی سوال کردند. وی جواب داد: “بله شما قبلا چنین باندلی را برای کنسول Xbox One S دیده‌اید و من مطمئنم چنین چیزی برای Xbox One X نیز وجود خواهد داشت“. این کنسول با قیمت 499 دلار و در تاریخ 7 نوامبر (16 ابان) به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد. طبق گفته‌های قبلی آقای اسپنسر بزودی پیش‌خرید این کنسول ممکن خواهد شد. عنوان Crackdown 3 در زمان عرضه Xbox One X برای این کنسول و Xbox one و ویندوز 10 منتشر خواهد شد. Gamescom نیز از 31 شهریورماه تا 4 مهرماه دایر خواهد بود.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *