2017 یک سال بزرگ و سرنوشت‌ساز برای خانواده بزرگ Xbox است زیرا در انتهای این سال ما شاهد انتشار کنسول جدید شرکت مایکروسافت خواهیم بود، کنسول که فعلا با عنوان Scorpio شناخته می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، بتازگی اقای “فیل اسپنسر” مدیر بخش Xbox شرکت مایکروسافت در توئیتر پاسخگو طرفداران بوده است. یکی از طرفداران از ایشان پرسید که احتمال دارد یک نمایش کوتاه و پنهانی از کنسول را شاهد باشیم؟ اسپنسر در پاسخ گفت:

“ایکاش می‌توانستم چنین کاری انجام دهم اما مطمئن باشید تیم طراحی بخوبی در حال کار و وظیفه خود است”

در ادامه آقای اسپنسر اظهار داشت که همه چیز به بهترین شکل در حال توسعه است. بازی‌ها و استودیو‌ها بخوبی در حال توسعه هستند و کنسول جدید نیز پا‌به‌پای پروژه‌های دیگر به پیشرفت خود ادامه می‌دهد:

“من واقعا از دیدن این شرایط خوشحالم. تیم‌های فرست‌پارتی ما بخوبی در حال ساخت بازی‌های خود و تنظیم موتورهای گرافیکی هستند و پشرفت‌های بزرگی در سرتاسر استودیوها، بازی‌ها، پلتفرم‌ها و البته سخت‌افزارهای ما در حال شکل‌گیری است”

مایکروسافت از Xbox Scorpio با عنوان “قدرتمندترین کنسول تاریخ” یاد کرده است. همچنین آقای اسپنسر تایید کرده که بازی‌های انحصاری Xbox One در سال 2017 با عناوینی نظیر Halo Warss رهبری نمی‌شود و عناوین مهمی معرفی خواهند شد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *