بازیکنان گیرز آو وار ۴ (Gears of War) که روی دو پلتفرم اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی بازی می‌کنند، به‌زودی و به لطف قابلیت کراس پلی (Cross-play) می‌توانند به رقابت بپردازند. بعد از افزودن این قابلیت به بخش Social Quickplay در اوایل سال جاری، استودیو کوآلیشن (Coalition)، توسعه دهنده گیرز ۴، تایید کرد که قصد افزودن کراس پلی به بخش Ranked را نیز دارد.

طبق گفته‌های کوآلیشن، این قابلیت توسط تعدادی از بازیکنان تحت ویندوز ۱۰ در دست آزمایش است:

وقتی کراس پلی را به بخش Social اضافه کردیم، تمامی بازیکنان ویندوز ۱۰ جمع شدند تا گیرز را در محیطی بسیار گسترده‌تر تجربه کنند. از آن نقطه به بعد، بازیکنان ویندوزی در یافتن بازی‌های Core و Competitive با مشکلاتِ زیادی روبه‌رو شدند؛ پس ما در سریع‌ترین زمان ممکن روی برطرف کردن این ضعف کار کردیم تا تجربه بازیکنان بهبود یابد.

گرچه این تغییرات بلافاصله عملی نخواهند شد. البته کوآلیشن به تازگی اذعان کرد برتری خاصی بین بازیکنان اکس باکس و رایانه‌های شخصی در مدت زمان آزمایشی وجود نداشته ولی آن‌ها این امکان را به بازیکنان می‌دهند که به دلخواه، در بازی‌های کراس پلی شرکت کنند. وقتی این قابلیت به بازی افزوده شود، کاربران اکس باکس وان می‌توانند با انتخاب گزینه turn cross-play off دیگر وارد بازی‎‌های ranked با بازیکنان تحت پلتفرم دیگر نشوند. البته بخش Social و رویداد‌ها (special events) با کراس پلی ادغام شده‌ و امکان جداسازی بازیکنان در این بخش وجود ندارد.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *