قفل Denuvo زمانی غیرقابل شکستن تصور می‌شد و حتی گروه چینی 3DM پیش‌بینی کرده بود که تا 2 سال دیگر پایرسی (Piracy) در صنعت گیم، کاملا از بین خواهد رفت و دیگر هیچ‌ بازی‌ای کرک نخواهد شد. اما در چند ماه اخیر گروه CPY خلاف این امر را ثابت کرده و یکی یکی مشغول کرک کردن بازی‌های مهمی است که از این قفل استفاده می‌کنند. همان‌طور که در پردیس‌گیم پوشش داده شد، عنوان Resident Evil 7 تنها 5 روز بعد از عرضه کرک شد و به تازگی نیز Battlefield 1 کرک شده است. حالا، به گزارشپردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان Denuvo کاملا این قفل را بازنویسی کرده‌اند.

نسخه‌ی جدید Denuvo در اکثر عناوین جدید استفاده خواهد شد. در حال حاضر مطمئن هستیم که Sniper: Ghost Warrior 3 از این قفل استفاده می‌کند و با اینکه رسما اعلام نشده‌است، با در نظر گرفتن بازی‌های گذشته‌ی Ubisoft و EA می‌توان گفت For Honor ،Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands و  Mass Effect: Andromeda نیز از این قفل استفاده خواهد کرد.

قفل Denuvo در سال گذشته از بازی‌های زیادی محافظت کرد، اما همانطور که گفته شد، گروه CPY در چند ماه اخیر بسیاری از عناوین مهم حفاظت شده توسط این قفل را کرک کرده است. جالب خواهد بود که ببینیم آیا نسخه‌ی جدید Denuvo نیز به سادگی کرک خواهد شد یا خیر.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *