خانه ورزش اخبار ورزش لام: هوینس هنوز جوان است؛ تیم های بزرگ بوندس لیگا ثبات ندارند

لام: هوینس هنوز جوان است؛ تیم های بزرگ بوندس لیگا ثبات ندارند

0

اولی هوینس چهار ماه قبل دوباره و پس از دوری سه و نیم ساله توانست به عنوان رئیس جدید باشگاه بایرن مونیخ انتخاب شود. در این مدت باشگاه در بسیاری از زمینه ها خصوصا فوتبال پایه تغییر و تحولات زیادی داشته است. لام در مصاحبه با Stren درباره اولی هوینس می گوید:

من معتقدم که اولی هوینس هنوز بسیار پرانرژی است و می تواند ادامه دهد. او هنوز جوان است. او می خواهد در تمامی جوانب تاثیرگذاری خود را داشته باشد. او حق این کار را دارد چون رئیس باشگاه و رئیس هیئت مدیره ست و در باشگاه باونکردنی کار کرده است.

بایرن مونیخ وضعیت بسیار خوبی در بوندس لیگا دارد و قهرمانی این تیم در فاصله ۹ هفته مانده به پایان رقابت ها تا حد زیادی قطعی به نظر می رسد. لام درباره تیم های حاضر در بوندس لیگا نظر مساعدی ندارد و می گوید:

بوروسیا دورتموند تیمی فوق العاده مستعد در اختیار دارد. مابقی تیم های بوندس لیگا کیفیت پائین تری دارند. زمانی ما که در ۲۵ هفته ۱۳ امتیاز از بقیه تیم ها جلو می افتیم به این معنی است که باشگاه هایی نظیر شالکه و وولفسبورگ نتوانسته اند با ثبات عمل کنند. آن ها باید به گونه ای برنامه ای ریزی کنند که به صورت مداوم برد کسب کنند.

لام مجددا از تصمیمش برای خداحافظی در پایان فصل دفاع کرد و گفت:

من در حرفه ام موفق بودم. اکنون می توانم بسیاری از شرایط درون زمین را حل و فصل کنم، اما احساس می کنم همانند گذشته در این کار موفق نیستم. بعد از من توماس مولر یا مانوئل نویر توانایی این را دارند که کاپیتان تیم شوند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *