خانه ورزش اخبار ورزش لمن: آلگری کیست؟!

لمن: آلگری کیست؟!

0

چند ماهی است که نام آلگری در اطراف باشگاه آرسنال به گوش می رسد و از او به عنوان جانشین احتمالی آرسن ونگر نام برده می شود. با اینحال، دروازه بان آلمانی سابق توپچی ها در این مورد به The Sun گفت:

افرادی که بنر به دست می گیرند و خواستار ‘جدایی ونگر’ می شوند، روی بنر های خود نمی گویند که فلانی یا فلانی بیایند چون تضمین کننده موفقیت است. آلگری را روی کار بیاورید و ما فاتح تمام عناوین خواهیم شد؟ با تمام احترامی که قائلم، آلگری کیست؟ او در ایتالیا است. آیا کسی مثل او موفقیت را به ارمغان خواهد آورد؟

اگر به نحوه فوتبالی که تیم های او ارائه می کنند نگاه کنید، واقعاً مناسب آرسنال نیست. هیچ کدام از آنها راه حلی ندارند، کسی که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را برای آنها تضمین کند و شاید عنوانی به دست آورد.

مربیان ایتالیایی در لیگ برتر انگلستان عملکرد خوبی داشته اند و کسانی چون کارلو آنچلوتی، کلودیو رانیری، روبرتو مانچینی و احتمالاً آنتونیو کونته قهرمانی لیگ را تجربه کرده اند. لمن دوره ای کوتاه و ناامید کننده را در سال ۱۹۹۸ به همراه میلان تجربه کرد و تنها در ۵ بازی ابتدایی فصل به میدان رفت و در ژانویه ۱۹۹۹ راهی تیم دورتموند شد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *