خانه ورزش اخبار ورزش لوپتگی: می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم؛ تیاگو دچار مصدومیت جزئی شد

لوپتگی: می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم؛ تیاگو دچار مصدومیت جزئی شد

0

اسپانیا بعد از کسب ۳ امتیاز این مسابقه، در پایان دور پنجم با ۱۳ امتیاز صدرنشین گروه باقی ماند و لوپتگی در پایان بازی گفت:

ال مولینون؟ دوست دارم که همه ورزشگاه هایمان از شور و حرارت منفجر شوند. باید از هوادارانی که آمدند تشکر کنیم چون آنها دست از حمایت ما نکشیدند. از عملکرد تیم در زمینه بازی و حرکت با توپ راضی هستم. وقتی ۳-۰ جلو بودیم، کار تیمی کمتر شد، اما در مجموع بازی خوبی ارائه کردیم. به ذهنیت خود پایدار ماندیم. ۴ گل به ثمر رساندیم، اما می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. من به بازی تیمی پایبند خواهم ماند و همینطور پیش خواهیم رفت.

هیچ راه دیگری برای رقابت در بالاترین سطح وجود ندارد. هدف ما کسب هر سه امتیاز در تمام بازی هاست. قبل از بازی با ایتالیا، باید به مصاف مقدونیه برویم، بنابراین هنوز نمی توانیم به ایتالیا فکر کنیم. رژیم صهونیستی تیم خوبی است و ما به خاطر عملکرد خوب خود به آنها غلبه کردیم، نه به خاطر اینکه تیم ضعیفی هستند.

تیاگو؟ او برخوردی جزئی داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم که بین دو نیمه او را تعویض کنیم. اینیستا هم خیلی بازی نکرده بود، بنابراین تصور کردیم که لحظه خوبی برای ورود ایسکو به میدان است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *