خانه ورزش اخبار ورزش ماجدی: استقلال امتیاز ارزشمندی گرفت

ماجدی: استقلال امتیاز ارزشمندی گرفت

0

به نقل از مهر، میرشاد ماجدی در خصوص تساوی پرسپولیس برابر الریان قطر در ورزشگاه آزادی گفت: به نظر من پرسپولیس بیشتر هدفش قهرمانی در لیگ داخلی است و برنامه خاصی برای لیگ قهرمانان ندارد. قرمزپوشان تمرکز خود را بر روی لیگ برتر گذاشته و بدنبال این است تا بتوانند پس از سالها در لیگ شانزدهم به قهرمانی دست پیدا کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قرمزها مقابل الریان نتوانستند بازی خوبی را که در لیگ برتر انجام می دهند به نمایش بگذارند. آنها حتی یک ضربه پنالتی راهم با بی دقتی از دست دادند و از حملات خود هیچ استفاده ای نبردند. مهاجمان پرسپولیس باید به خاطر داشته باشند فوتبال هم فقط حمله کردن نیست بلکه باید هنر اصلی خود را که گلزنی است به نمایش بگذارند.

وی تاکید کرد: پرسپولیس بازی سختی مقابل الهلال عربستان خواهد داشت و اگر نتواند این تیم را شکست دهد صعودش بسیار سخت خواهد شد. بنابراین باید تمرکز خود را برای پیروزی در این دیدار بگذارد و بتواند از مرحله گروهی صعود کند.

ماجدی در خصوص نتایج بدست آمده استقلال در لیگ قهرمانان گفت: آبی پوشان دقیقا برعکس رقیب دیرینه خود تمرکزشان بر روی لیگ قهرمانان است چون می دانند در لیگ برتر به قهرمانی نخواهند رسید بنابراین تمام هدفشان صعود به مراحل پایانی و حتی رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است. آنها مقابل لوکوموتیو ازبکستان اگر چه تا حدودی در نیمه اول ناهماهنگ بودند و گل اول را به خاطر اشتباه یکی از مدافعان خود کسب کردند اما در نیمه دوم کنترل بازی را در اختیار گرفته و توانستند در اواخر بازی به گل دست پیدا کنند و حتی اگر بدشانس نبودند می توانستند در ثانیه های پایانی بازی گل دوم را به لوکوموتیو بزنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص نتایج تیم های ذوب آهن و استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان گفت: آبی های خوزستان توانستند بازیهای خوبی را در لیگ قهرمانان به نمایش بگذارند و اعتقاد دارم اگر مشکلاتی که آنها با آن دست و پنجه نرم می کنند وجود نداشت شرایط بهتری در لیگ برتر هم داشتند البته اگر چه این تیم مقابل لخویا نتیجه را واگذار کرد اما در مجموع عملکرد قابل قبولی داشت و امیدواریم این تیم هم بتواند بازیهای آینده خود را با پیروزی به پایان رسانده و به دور بعد صعود کند.

ماجدی در خصوص ذوب آهن نیز گفت: ذوب آهن در لیگ شروع خوبی داشت اما به یکبار افت کرد آنها در لیگ قهرمانان هم عملکرد خیلی خوبی نداشتند اما توانستند با پیروزی برابر پاختاکو ازبکستان امیدواری پیدا کرده تا با نتایج خوبی که در دیدارهای آینده کسب می کنند به دور بعد صعود کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ۴ تیم ایرانی می توانند به دور بعد صعود کنند گفت: به نظر من پاسخ برای این سوال کمی زود است زیرا هنوز بازیها ادامه دارد و باید ببینیم ۴ تیم حاضر در لیگ قهرمانان چه هدفی را دنبال می کنند آیا فقط بدنبال صعود به دور بعدی هستند یا تمام تمرکزشان را برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان گذاشته اند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درپایان خاطرنشان کرد: باید برای پیشرفت فوتبالمان از بازیکنان خارجی بزرگ هم استفاده کنیم؛ همین کاری که کشورهای همجوار ما انجام می دهند  و این مسئله تا حدودی توانسته بر روی فوتبالشان تاثیر مثبتی بگذارد.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *