خانه ورزش اخبار ورزش ماجرای اعتراض استقلالی‌ها به بیژن حیدری

ماجرای اعتراض استقلالی‌ها به بیژن حیدری

0

در دقیقه ۳۴ دیدار استقلال و پرسپولیس در چارچوب داربی ۸۵ کمال کامیابی‌نیا روی امید ابراهیمی مرتکب خطا شد. او با یک تکل خشن هافبک استقلال را سرنگون کرد اما بیژن حیدری داور مسابقه به اشتباه تصور کرد که ربیع‌خواه روی ابراهیمی مرتکب خطا شده و به او کارت زرد نشان داد.

بعد از این ماجرا کمال کامیابی نیا یک خطای دیگر روی بازیکنان استقلال مرتکب شد و بیژن حیدری به این بازیکن کارت زرد نشان داد. در این زمان استقلالی‌ها که منتظر بودند داور کارت قرمز را به کامیابی‌نیا نشان دهد، در عین ناباوری دیدند که اتفاقی نیفتاد و به داور چهارم و سعید فتاحی در این زمینه اعتراض کردند و به فتاحی گفتند که کامیابی‌نیا الان دومین کارتش را گرفته است. بعد از اعتراض استقلالی‌ها فتاحی کارت های داده شده توسط داور در نیمه نخست را چک می‌کند و متوجه می‌شود بیژن حیدری در دقیقه ۳۴ دچار اشتباه شده و به همین دلیل کامیابی‌نیا در این بازی دو کارت نگرفته است.

البته شاید اگر کامیابی‌نیا می‌دانست که کارت اول متعلق به او بوده خطای دوم را مرتکب نمی‌شد چرا که او به خوبی می‌دانست داور به اشتباه به ربیع‌خواه در دقیقه ۳۴ کارت داده و حتی ربیع‌خواه در همان دقایق به هم‌تیمی‌هایش اعتراض می‌کند که چرا او باید در اینجا کارت بگیرد اما هم‌تیمی‌های او ربیع‌خواه را آرام می‌کنند.

در داربی ۸۵ کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی و محمد ربیع‌خواه از پرسپولیس کارت گرفتند و از تیم استقلال روزبه چشمی، امید ابراهیمی، فرشید باقری، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی کارت زرد گرفتند.

تانی کال

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *