خانه ورزش اخبار ورزش مارسلو: رونالدو می داند که تمام هم تیمی هایش تا پای جان از او حمایت می کنند

مارسلو: رونالدو می داند که تمام هم تیمی هایش تا پای جان از او حمایت می کنند

0

مدافع برزیلی رئال مادرید در مورد اولین هفته حضور در تور آمریکا و برخی مسائل دیگر صحبت کرد که به صحبت های او را AS منتشر کرده است.

این دوازدهمین فصل حضور شما در رئال مادرید است. با چالش هایی که امسال پیش رو دارید، چگونه روبرو خواهید شد؟

هر سال با هیجان و امید بسیاری به استقبال فصل جدید می روم، و هدفم این است که هرکاری ممکن است انجام دهم تا در فرم خوبی به انتهای فصل برسم و شانس فتح عناوین قهرمانی را داشته باشیم. حالا مدت زیادی است که در این باشگاه حضور دارم اما هر سال بهترین عملکرد خود را ارائه می کنم؛ سعی می کنم چیز های جدیدی یاد بگیرم، تجارب خود را به بازیکنان جوان تر منتقل کرده و به آنها کمک کنم و نشان دهم که در این باشگاه بزرگ چه چیز هایی را پشت سر گذاشته ام. امید های من همیشه یکسان بوده – اینکه تمام توانم را برای تیم به کار بگیرم تا در پایان فصل شانس قهرمانی داشته باشیم.

تئو هرناندز:

همیشه در پست من [دفاع چپ] رقابت فوق العاده ای وجود داشته است؛ همیشه برای کسب جایگاهم باید می جنگیدم، بازی می کردم تا بتوانیم عناوین را فتح کنیم. تئو خیلی جوان است، و خیلی به رئال مادرید کمک خواهد کرد و از اعتماد کامل من، مربی و هم تیمی هایش برخوردار است. او آمده تا به ما کمک کند.

آیا امسال هدف شما فتح هر ۶ عنوان ممکن است؟ آیا تیم کنونی رئال مادرید از فصل گذشته بهتر است؟

سخت است که بگوییم ترکیب امسال بهتر شده یا بدتر. همیشه در مادرید تغییرات زیادی وجود دارد، بازیکنان خوب زیادی می آیند و می روند. تنها روی پیش فصل تمرکز کرده ایم و می خواهیم فصل را با تمام قدرت آغاز کنیم.

بعد از فتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته، تیم چگونه می تواند به دستاورد های بهتری برسد؟

دو عنوانی را فتح کردیم که خیلی سخت بودند اما می دانیم که به عنوان یک تیم می توانیم بهتر شویم. تکرار موفقیت های فصل گذشته سخت خواهد بود اما در طول این مسیر چیز های زیادی یاد گرفته ایم و می خواهیم تلاش کنیم. کلید مسئله کار و تلاش است و ما می خواهیم، کار، کار و کار کنیم.

آیا با کریستیانو صحبت کرده ای؟ آیا به نظر شما رسانه ها و جامعه اسپانیا با او بد رفتاری کردند؟

با او صحبت نکرده ام، اما او می داند که تمام هم تیمی هایش تا پای جان از او حمایت می کنند. در مورد رسانه ها هم، چیزی برای گفتن ندارم، شما بهتر از من می دانید. وقتی رسید باید صحبت کنیم و ببینیم که چطور است.

زیدان:

او همه چیز را به شکلی ساده به ما می گوید. بدون اینکه کسی را تحت فشار قرار دهد، سخت تلاش می کند و هر کاری که می تواند انجام می دهد تا مطمئن شود که شانس خوبی برای قهرمانی در تمام مسابقات داریم.

آیا بازیکنان مصمم هستند تا به مورینیو غلبه کنند؟

چنین چیزی را حس نمی کنم. هیچ تمایلی به انتقام یا هرچیزی مثل آن، نداریم. به نظر من، هیچ مشکلی نیست، دلیلی نمی بینم که دنبال انتقام باشم. به نظر من بازی مقابل بهترین ها لذت بخش است. او خیلی به من کمک کرد بنابراین چیزی علیه اش ندارم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *