خانه ورزش اخبار ورزش ماروتا: هیچ تماسی از سوی بارسلونا و رئال مادرید برای دیبالا نداشته ایم؛ اورا جدا می شود

ماروتا: هیچ تماسی از سوی بارسلونا و رئال مادرید برای دیبالا نداشته ایم؛ اورا جدا می شود

0

جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس احتمال صدور اجازه جدایی پائولو دیبالا را رد کرده و تأکید کرد که دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا هنوز درخواستی برای جذب او نداشته اند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، در جریان پیروزی ۳-۰ یوونتوس مقابل بولونیا، دیبالای از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد و در این فصل طی ۱۱ مسابقه سری آ چهارمین گل خود را ثبت کرد. ماروتا در مصاحبه باMediaset Premium گفت:

هیچ تماسی از غول های لالیگا دریافت نکرده ایم. می خواهم اشاره کنم که ما قرارداد طولانی مدتی با دیبالا داریم و چند ماه پیش با نماینده های او تماس گرفتیم تا برای افزایش دستمزدش که منصفانه است مذاکره کنیم. رابطه ما خوب است. هیچ نگرانی از بابت احتمال جدایی او وجود ندارد. یووه یکی از بهترین تیم های دنیاست و اینجا یک مقصد است نه محلی برای عبور کردن.

ماروتا در مصاحبه دیگری که با Sky Sport انجام داد، راجع به شایعات جدایی پاتریس اورا نیز گفت:

اورا امروز در ترکیب تیم قرار نگرفت چون در حال بررسی آینده اش می باشد. اگر او جدا شود، ما بازیکن جایگزین جذب نخواهیم کرد. او حق دارد که فرصتی برای فکر کردن داشته باشد، چرا که مهلت قراردادش در ماه ژوئن به پایان می رسد و او ۳۵ سال دارد و ۳۶ ساله خواهد شد. هفته آینده می بینیم. فکر نمی کنم نیازی به پیدا کردن جانشین داشته باشیم، چرا که گزینه هایی چون آساموا و فدریکو ماتیلو را در اختیار داریم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *