خانه ورزش اخبار ورزش ماسکرانو: بارسلونا و مسی به یکدیگر احتیاج دارند؛ شاید هرگز موفق نشوم برای بارسلونا گلزنی کنم

ماسکرانو: بارسلونا و مسی به یکدیگر احتیاج دارند؛ شاید هرگز موفق نشوم برای بارسلونا گلزنی کنم

0

مدافع آرژانتینی بارسلونا که تا کنون موفق نشده است برای این تیم گلزنی کند اعلام کرد شاید هرگز موفق به انجام این کار نشود.

به گزارش وبسایت نود، خاویر ماسکرانو در سال ۲۰۱۰ از لیورپول راهی بارسلونا شد و تحت نظر پپ گواردیولا در پست غیر تخصصی خود، مدافع مرکزی به میدان رفت، او تا کنون هرگز موفق نشده است برای کاتالان‌ها گلزنی کند تا پس از ۵۴۴ دیداری که با پیراهن آبی و اناری بارسلونا به میدان رفته است، با شکستن رکورد منفی رایزیگر، رکورد عدم گلزنیبرای بارسلونا را به نام خودش به ثبت برساند. وی پس از  برتری ۵ – ۰ بارسلونا در دیدار مقابل لاس پالماس در این خصوص گفت:

وظیفه گلزنی بر عهده من نیست و بازیکنانی نظیر سوارز، مسی و نیمار به بهترین نحو از پس این ماموریت بر می آیند، با توجه به نقشی که در تیم دارم شاید هرگز موفق نشوم برای بارسلونا گلزنی کنم.

مدافع بارسلونا همچنین در خصوص شرایط تمدید قرارداد هموطن خود، لیونل مسی نیز افزود:

بارسلونا و مسی به یکدیگر نیاز دارند بنابراین اطمینان دارم که قرارداد لئو تمدید خواهد شد. همیشه رابطه مسی با باشگاه خوب بوده است و امیدوارم او برای همیشه در بارسلونا به میدان برود چراکه این باشگاه بهترین تیم برای او خواهد بود، با این حال توافقات لازم بین دو طرف باید در شرایطی آرام صورت بگیرد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *