به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dual Shockers، بتازگی Nicalis توسعه‌دهنده‌ی بازی The Binding of Isaac لیست جدیدی از ویژگی‌های تازه‌ی نسخه‌ی +Afterbirth این عنوان که چندیست منتشر شده و هم‌اکنون در Steam قابل دسترسیست در اختیار هواداران و علاقه‌مندان قرار داده است.

قیمت این بازی و محتوای قابلِ دانلودِ تازه‌ی آن 9.99 دلار است با اینحال صاحبان نسخه‌ی اصلی و قدیمی‌ترِ این عنوان می‌توانند محتوای تازه را با قیمت 6.99 دلار خریداری نمایند.

تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی لیست ویژگی‌های تازه‌ی این نسخه را بدین شرح اعلام کرده‌ است:

همچنین این نسخه‌ شامل قابلیت‌ها و ابزارآلاتیست که بوسیله‌ی آنان هواداران می‌توانند حالات بی‌شماری از مراحل و چالش‌ها، دشمنان تازه‌، آیتم‌ها و حتی موزیک‌های دلخواه را در بازی مورد استفاده قرار دهند.

توضیحات بیشتر توسعه‌دهنده در این زمینه :

“زیرزمین “آیزک” را فرا میخواند. او باید برای بازگشت به ژرفای تاریکی درونش، هر چه بیشتر در ظلمتِ این شکافِ سیاه و لاینتهی فرو رود. نسخه‌ی تازه شامل بیش از 100 ساعتِ تازه (و رندومِ) جنو‌ن‌آمیز و صدها اتاق و آیتم جدید است. اتاق‌هایی شامل دشمنان و غول‌ها و چپتری تازه بر بازی. زمان آن فرا رسیده تا به “آیزک” در فرار از این جهنمِ زنده دست یاری برسانیم، جهنمی که شاید هرگز از آن بازنگردد. “

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *