خانه ورزش اخبار ورزش مخیتاریان: هنوز تمام توانایی هایم را بروز نداده ام

مخیتاریان: هنوز تمام توانایی هایم را بروز نداده ام

0

هنریک مخیتاریان شروع خوبی در منچستریونایتد نداشت و در دو – سه ماه ابتدایی حضورش در الدترافورد، بیشتر مواقع سکونشین بود اما این بازیکن ارمنستانی توانست جایگاهش را در ترکیب اصلی شیاطین سرخ به دست آورد و اکنون تبدیل به یکی از مهره های کلیدی مورینیو شده است. با این وجود مخیتاریان عنوان کرده هنوز می تواند بهتر از این ها هم بازی کند:

نه هنوز به ۱۰۰ درصد توانایی ام نرسیده ام، فکر می کنم هنوز جا برای پیشرفت وجود دارد. خودم را می شناسم و به خودم مطمئن هستم، می دانم که می توانم بهتر از این هم بشوم. هنوز می توانم بهتر کار کنم. فصل بعد بیشتر گل می زنم و بیشتر پاس گل ارسال می کنم. مسلم است که می توان در جنبه های مختلف بازی پیشرفت کرد، فقط بحث یک بخش از بازی نیست که آن را تقویت کرد، فوتبالیست باید تلاش کند تمام جنبه های بازیش را تقویت کند و بهتر شود.

یکی از اهدافم در این فصل همراه با منچستریونایتد، قهرمانی در لیگ اروپا است، البته که می دانم کار آسانی پیش رو نداریم، در واقع در این مرحله هیچ حریفی آسان نیست و هنوز تا فینال راه زیادی پیش رو داریم. ولی می خواهم با منچستریونایتد قهرمان لیگ اروپا شوم. شاید مردم تصور کنند که اندرلخت حریف آسانی است ولی اصلاً اینطور نیست.

متاسفانه نتوانستم در فینال جام اتحادیه همراه با منچستریونایتد حاضر باشم و به میدان بروم، اما مهمترین مسئله پیروزی تیم و کسب عنوان قهرمانی بود. همیشه موفقیت تیمی در درجه اول اهمیت قرار دارد. بنابراین خیلی خوشحال می شوم اگر به فینال لیگ اروپا هم برسیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *