خانه ورزش اخبار ورزش مدیر ورزشی دورتموند: اوبامیانگ در دورتموند خواهد ماند

مدیر ورزشی دورتموند: اوبامیانگ در دورتموند خواهد ماند

0

پیر امریک اوبامیانگ که فصل گذشته آقای گل بوندس لیگا شد با برخی باشگاه ها در تماس بوده است تا دورتموند را ترک کند با این وجود زنبورها اعتقاد دارند فصل آینده را نیز به همراه ابن بازیکن آغاز خواهند کرد. میلان، چلسی، پاریسن ژرمن و همچنین تیمی از سوپر لیگ چین پیشنهادهایی برای به خدمت گرفتن این بازیکن ارائه داده بودند، همچنین تاکید این بازیکن بر علاقه اش برای بازی در رئال مادرید باعث شده بود تا شک و گمان هایی در خصوص آینده اش وجود داشته باشد و این احتمال به وجود بیاید که او سیگنال ایدونا پارک را ترک کند. با این وجود مدیر ورزشی دورتموند، زورک اعلام کرد این باشگاه ایمان دارد که اوبامیانگ همچنان در دورتموند خواهد ماند. دورتموند از روز جمعه برای آغاز پیش فصل به تمرین بازگشته است و بنابر اعلام زورک در مصاحبه باWAZ در این خصوص گفت:

در حال حاضر ایمان داریم که اوبامیانگ به همراه ما خواهد ماند. مطابق برنامه ریزی که داشتیم و به او اعلام کرده بودیم حاضر به مذاکره با سایر تیم ها هستیم اما تنها تا زمانی خاص مذاکره خواهیم کرد.

دورتموند در تاریخ ۵ آگوست در سوپر کاپ آلمان به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت و پس از آن دیدارهای خود در بوندس لیگا را با دیدار خارج از خانه مقابل ولفسبورگ آغاز خواهد کرد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *