به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، مدیر بخش اروپایی ID@Xbox (پروژه حمایت و توسعه بازی‌های مستقل روی Xbox One)  یعنی آقای “آگوستینو سیمونتا” (Agostino Simonetta) طی مصاحبه‌ای که با وبسایت تحلیلی خبری Eurogamer داشته، توضیحاتی در مورد اهمیت مایکروسافت به عناوین مستقل و متنوع ارائه داد. “سیمونتا”:

من به عملکردی که با ID@Xbox ارائه داده‌ایم بسیار بسیار افتخار می‌کنم؛ از جمله استقبال از تمامی انواع تجربه‌ها و اجازه دادن به آن‌ها برای راهیابی به پلتفرممان. این فوق‌العاده است که بازی‌هایی همچون Inside، Astroneers، Raiders of the Broken Planet یا Rime را داشته باشیم. این عناوین خیلی خیلی مهم هستند و توجه ما را به همراه دارند، چون شماها عاشق این بازی‌ها هستید. همه‌ی مردم عاشق این بازی‌ها هستند و متنوع بودن آن‌ها حائز اهمیت است.

من فکر می‌کنم “ترکیب” اهمیت زیادی دارد. و به جای اینکه روی یک یا چند بازی خاص تمرکز کنیم، باید رنج گسترده‌ای از سلایق را پوشش دهیم. شما همیشه خواستار عناوینی هستید که ملت را هیجان‌زده کند؛ ما عاشق این عناوین هستیم چون مخاطب را به پیامی که قصد دارید ارائه دهید می‌رساند. من فکر می‌کنم که وجود تعادل در لاین‌اپ مهم است. امروز ما چیزهایی برای همه‌ی افراد داریم. مثل بازی Snake Pass که من با فرزندانم آن را بازی می‌کنم یا Path of Exile  که البته آن‌ها نمی‌توانند این بازی را انجام دهند! یا مثلا بازی‌های ادونچر با شکل و شمایل قدیمی‌ مثل Thimbleweed Park، یا حتی عناوینی مثل Aaero.

عناوین مستقل یقینا چیزهای جدیدی را در اختیارمان قرار می‌دهند که نمی‌توان آن‌ها را در بازی‌های AAA تجربه کرد. این خوب است که می‌بینیم مایکروسافت به جریان مستقل نیز اهمیت می‌دهد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *