تصاویر جدیدی از بازی Gran Turismo Sport منتشر شده‌اند که نشان دهنده بهبودهای گرافیکی آن در مقایسه با قسمت‌های گذشته این مجموعه هستند.

پس از معرفی بازی Gran Turismo Sport ذهنیتی در میان بازیکنان شکل گرفت مبنی بر این‌که این عنوان مسابقه‌ای قرار نیست همانند قسمت‌های گذشته خود از لحاظ گرافیکی سرآمد باشد و در این زمینه حرف چندانی را برای گفتن نخواهد داشت. هرچند بازیکنان تاحدودی حق دارند چرا که بازی Gran Turismo Sport برخلاف قسمت‌های قبلی این مجموعه آن گرافیک انقلابی که همه منتظرش بودند را به نمایش نمی‌گذارد، اما با مقایسه آن عناوین با این بازی به راحتی می‌توان به پیشرفت گرافیکی و بهبود جزییات بصری آن پی برد.

به لطف این تصاویر، نه تنها می‌توانیم پیشرفت‌های صورت گرفته در مجموعه Gran Turismo را شاهد باشیم، بلکه به راحتی می‌توانیم قدرت گرافیکی نسل هشتم و در کل بازی‌های مسابقه‌ای این نسل را مشاهده کنیم.

در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید و به مقایسه بازی Gran Turismo Sport با قسمت‌های چهارم و ششم این مجموعه بپردازید. اکنون سوال جدیدی که به وجود می‌آید این است که آیا بازی Gran Turismo Sport از لحاظ فنی و بصری قادر است با عنوان Forza 7 که در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد، رقابت کند یا خیر؟

ناگفته نماند که بازی Gran Turismo Sport در تاریخ 17 اکتبر 2017 (25 مهر 1396) به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و از قابلیت‌های پلی استیشن وی آر نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *