خانه ورزش اخبار ورزش منچسترسیتی ۲ – ۲ تاتنهام؛ زور گواردیولا و پوچتینو به هم نرسید

منچسترسیتی ۲ – ۲ تاتنهام؛ زور گواردیولا و پوچتینو به هم نرسید

0

شاگردان گواردیولا در شبی که تیم برتر میدان بودند برتری دو گله خود مقابل تیم پوچتینو را از دست دادند تا فاصله سه امتیازی دو تیم حفظ شود.

به گزارش وبسایت نود، تیم های منچسترسیتی و تاتنهام از هفته بیست و دوم لیگ برتر در ساعت ۲۱ به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه ۱۱: تیم گواردیولا بازی را هجومی آغاز کرد و روی همکاری اگوئرو و دی بروین صاحب موقعیت خوبی شد. هافبک بلژیکی توپ را در موقعیتی خوب به زابالتا رساند اما این بازیکن نتوانست از این فرصت استفاده کند.

دقیقه ۳۴: بازیکنان سیتی توپ بازیکنان تاتنهام را گرفتند و یک ضد حمله سریع را ترتیب دادند. سانتر سیلوا به سانه رسید اما ضربه سر این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹: سیتی در همان ابتدای نیمه دوم مزد بازی خوبش را گرفت و به گل رسید. لوریس پاس تماشایی دی بروین در پشت مدافعان را با سر دفع کند اما توپ به سانه رسید و این بازیکن موفق شد دروازه تاتنهام را باز کند.

دقیقه ۵۴: سیتی بار دیگر روی اشتباه فاحش لوریس به گل رسید. دروازه بان تاتنهام سانتر استرلینگ را ناقص دفع کرد و دی بروین موفق شد دروازه را به راحتی باز کند.

دقیقه ۵۸: تاتنهام خیلی زود توانست در نخستین موقعیت جدی خود در این بازی به گل برسد تا اختلاف کاهش یابد. دله آلی روی سانتر تماشایی واکر موفق شد با ضربه سر دروازه براوو را باز کند.

دقیقه ۶۵: آلدروایرلد که یکی از بهترین بازیکنان تاتنهام در این بازی بود به دلیل مصدومیت جای خود را به هری وینکس داد.

دقیقه ۷۶: استرلینگ روی پاس دی بروین با لوریس تک به تک شد اما تنه واکر باعث شد این بازیکن تعادلش را از دست دهد و نتواند ضربه خوبی بزند. بازیکنان و هواداران سیتی اعتقاد داشتند داور باید خطای پنالتی اعلام کند و واکر را از بازی اخراج کند.

دقیقه ۷۷: تاتنهام بلافاصله پس از ین صحنه جنجالی روی یک حمله سریع به گل تساوی دست یافت. کین توپ را به سان در داخل محوطه رساند و این بازیکن هم که بین دو نیمه به بازی آمده بود گل دوم تیمش را بثمر رساند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *