خانه ورزش اخبار ورزش منچسترسیتی ۲-۱ لسترسیتی؛ سیتیزن ها در چندقدمی کسب سهمیه

منچسترسیتی ۲-۱ لسترسیتی؛ سیتیزن ها در چندقدمی کسب سهمیه

0

منچسترسیتی عصر شنبه موفق شد با برتری ۲-۱ مقابل لسترسیتی، ۷۲ امتیازی شود و فعلاً به رده سوم جدول صعود کند. لسترسیتی هم با این باخت، در رده نهم ایستاد.

در اولین بازی روز شنبه از هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در اتحاد با قضاوت مدلی میزبان لسترسیتی بود. دو تیم با این ترکیب به مصاف هم رفتند:

منچسترسیتی

کابایرو، فرناندینیو، کمپانی، اتامندی، کلیشی، توره، دی بروین، سیلوا، استرلینگ، سانه، ژسوس

نیمکت: گان، آگوئرو، نولیتو، زابالتا، فرناندو، کولاروف، ناواس

لسترسیتی

اشمایکل، سیمپسون، بنالوئانه، فوکس، کیلول، محرز، کینگ، اندیدی، آلبرایتون، اکازاکی، واردی

نیمکت: زیلر، موسی، آمارتی، کاپوتسکا، سلیمانی، گری، واسیلفسکی

در ده دقیقه ابتدایی بازی، هر دو تیم با ارسال سانتر از کناره ها صاحب فرصت های خوبی شدند ولی به گل تبدیل نشد. ابتدا فرناندینیو با ضربه سر خطرساز شد که توپ وی از کنار دروازه به بیرون رفت. سپس دقایقی بعد اندیدی، روی کرنر ارسالی از جناح چپ صاحب فرصت خوبی شد ولی ضربه سر وی هم به بیرون رفت.

با رسیدن به دقیقه ۲۰، منچسترسیتی بیشتر توپ و میدان را در دست گرفت و یاران پپ چند بار دروازه اشمایکل را تهدید کردند. سانه و دی بروین صاحب موقعیت های خوبی شدند ولی سیتی به گل نرسید تا این که بالاخره در دقیقه ۲۹ دروازه میهمان باز شد.

دقیقه ۲۹: حرکت خوب سانه از جناح چپ با پاس در عرض این بازیکن همراه شد، ضربه بغل پا سیلوا هم وارد دروازه شد. البته این صحنه مشکوک به آفساید بود ولی داور و کمک وی، اعلام گل کردند.

فشار سیتی ادامه داشت و شش دقیقه بعد باز هم سانه بود که پایه گذار گل بعدی میزبان شد تا اختلاف به دو گل برسد.

دقیقه ۳۵: نفوذ سانه درون محوطه جریمه با خطای آشکار بنالوئانه همراه شد، داور نقطه پنالتی را نشان داد و ژسوس با آرامش و برخلاف جهت حرکت اشمایکل، گل دوم را به ثمر رساند.

اما در ده دقیقه پایانی لسترسیتی به فشار خود افزود و توانست یکی از گل های خورده را جبران کند تا با امید بیشتری به رختکن برود.

دقیقه ۴۲: حرکت خوب آلبرایتون با سانتر عالی وی روی دروازه همراه شد، اکازاکی هم در موقعیتی مناسب بین دو مدافع میانی سیتی صاحب توپ شد و با یک ضربه پای چپ تمام کننده به شکلی زیبا دروازه حریف را باز کرد. ۲-۱.

 با شروع نیمه دوم، لسترسیتی صاحب فرصت خوبی شد، سانتر از جناح راست، آلبرایتون را در موقعیت خوبی صاحب توپ کرد ولی ضربه این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

بعد از گذر از دقایق ابتدایی، بازی پایاپای شد، البته سیتی همچنان مالکیت توپ و میدان را در دست داشت ولی در خلق موقعیت خیلی موفق نبود، در آن سمت هم لسترسیتی به امید سرعت بازیکنان هجومی خودش در ضدحملات بود. بعد از آن که سیتی دو فرصت خیلی خوب را در نیمه دوم توسط ژسوس و استرلینگ از دست داد، در پانزده دقیقه پایانی لستر برای جبران گل خورده پیش کشید.

دقیقه ۷۶ لسترسیتی صاحب فرصتی ایده آل برای به تساوی کشاندن بازی شد، کلیشی در گوشه محوطه جریمه محرز را سرنگون کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد، خود محرز پشت توپ ایستاد، او ضربه اش را به سمت دروازه زد و به گل تبدیل شد ولی داور این گل را مردود اعلام کرد، چرا که محرز در زمان زدن ضربه سر خورد و توپ به پای دیگر او نیز برخورد کرد. به این ترتیب این فرصت عالی از دست رفت.

در ادامه باز هم فشار لسترسیتی ادامه داشت ولی روباه ها به گلی نرسیدند تا بازی با همان نتیجه به پایان برسد. سیتی با این برد، شانس خوبی برای کسب سهمیه دارد.

برنامه نود 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *