خانه ورزش اخبار ورزش منچستریونایتد ۲ – ۱ اندرلخت؛ صعود دشوار شیاطین سرخ به نیمه‌نهایی

منچستریونایتد ۲ – ۱ اندرلخت؛ صعود دشوار شیاطین سرخ به نیمه‌نهایی

0

در دور برگشت مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ اروپا، منچستریونایتد میزبان اندرلخت بود که در نهایت توانست با پیروزی ۲-۱  به مرحله‌ی نیمه نهایی برسد.

ترکیب منچستریونایتد: رومرو، والنسیا، بایی، روخو، شاو، کریک، پوگبا، لینگارد، مخیتاریان، رشفورد، ابراهیموویچ

نیمکت: دخیا، رونی، مارسیال، بلیند، یانگ، هررا، فلینی

دقایق حساس بازی:

بازی با تسلط شیاطین سرخ آغاز شد و این تیم در ابتدای بازی چند موقعیت خطرناک روی دروازه‌ی حریف ایجاد کرد و درنهایت خیلی زود به گل رسید.

دقیقه۱۰: پاس زیبای پوگبا به رشفورد رسید. علیرغم دفع سانتر وی توسط دفاع حریف، توپ به مخیتاریان رسید تا او با ضربه‌ای دقیق، پنجمین گل فصلش در این رقابت‌ها را به ثمر برساند.

پس از گل، شیاطین سرخ مجددا موقعیت هایی داشتند که با درخشش دروازه‌بان حریف به گل تبدیل نشد. شوت زیبای لینگارد و ضربه سر پوگبا روی کرنر از مهم‌ترین این موقعیت‌ها بود.

درحالی که میزبان کاملا بر روند بازی تسلط داشت، مصدومیت روخو باعث شد بازی شرایط دیگری به خودش بگیرد. عدم هماهنگی بلیند و شاو باعث شد اندرلخت بتواند موقعیت‌هایی ایجاد کند و درنهایت، روی آفسایدگیری اشتباه مدافعین میزبان به گل تساوی برسد.

دقیقه۳۲: روی شوت زیبای تیلمانس توپ به تیر عمودی برخورد کرد و در برگشت، به هانی رسید تا کاپیتان اندرلخت با ضربه‌ای دقیق، گل تساوی را به ثمر برساند.

دقیقه۴۵: پاس تیلمانس به مدافعین برخورد کرد اما درنهایت به هانی رسید. ولی ضربه‌ی این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

نیمه دوم بازی نیز به جذابیت نیمه‌ی اول آغاز شد و هر دو تیم موقعیت‌هایی خلق کردند. با این حال اندرلخت بیش از پیش خطرناک به نظر می‌رسد.

دقیقه۴۸: پاس زیبای تیلمانس به تئودورچک رسید. این بازیکن موقعیت مناسبی برای گلزنی داشت ولی ضربه‌ی وی توسط والنسیا دفع شد.

دقیقه۵۱: حرکت انفجاری شاو در سمت چپ با پاس وی به دهانه‌ی دروازه همراه شد. درحالی که لینگارد می‌رفت گل برتری را به ثمر برساند، ضربه‌ی او توسط مدافع راهی به دروازه نیافت.

بازی کاملا از دروازه‌ای به دروازه‌ی دیگر جریان دارد و هواداران منچستریونایتد مضطرب به نظر می‌رسند. تیم میهمان موقعیت‌های نسبتا خوبی روی دروازه‌ی رومرو ایجاد کرده‌اند.

دقیقه۶۸: موقعیت فوق العاده برای رشفورد روی پاس مخیتاریان؛ این بازیکن از پشت محوطه‌ی جریمه با دروازه‌بان تک به تک شد. ولی لمس توپ ضعیف او باعث شد مدافع حریف توپش را بزند.

دقیقه۷۱: موقعیتی عالی برای ابراهیموویچ فراهم شد ولی ضربه‌ی وی از فاصله‌ای نزدیک توسط دروازه‌بان دفع شد.

دقیقه۷۷: روی کرنر مخیتاریان توپ در ۶ قدم به پوگبا رسید ولی ضربه‌ی ضعیف وی به آسمان زده شد!

دقیقه۸۱: بازهم موقعیتی عالی برای زلاتان روی پاس کریک ولی ضربه‌ی زلاتان بازهم خیلی ضعیف زده شد و به بیرون رفت.

شیاطین سرخ در نیمه‌ی دوم بارها و بارها روی دروازه‌ی حریف خطرناک ظاهر شدند ولی دفاع فوق‌العاده‌ی میهمان در کنار بی دقتی بازیکنان منچستر، مانع از گلزنی این تیم شد. زلاتان نیز در انتهای بازی به خاطر مصدومیت از بازی خارج شد و مارسیال جای وی را در ترکیب گرفت.

درنهایت این بازی با تساوی ۱-۱ در ۹۰ دقیقه به پایان رسید تا همه چیز به وقت اضافی کشیده شود.

دقیقه۹۱: حرکت انفرادی فوق‌العاده‌ی وی و سانتر رابونای او با ضربه‌ی آکروباتیک پوگبا همراه شد اما بازهم مدافع حریف توپ را بازگرداند.

دقیقه۹۷: سانتر رشفورد در دهانه‌ی دروازه به فلینی رسید ولی ضربه‌ی وی توسط اسپاهیچ دور شد!

 دقیقه۱۰۵: بالاخره شیاطین سرخ دروازه‌ی حریف را باز کردند! کنترل توپ فلینی توپ را به رشفورد رساند تا حرکت فردی زیبای او همراه با ضربه‌ی فنی وی به گوشه دروازه برود!

دقیقه‌ی ۱۰۹: حرکت انفرادی مارسیال باعث شد توپ در موقعیتی عالی به پوگبا برسد ولی ضربه‌ی ضعیف وی را دروازه‌بان حریف دفع کرد.

دقیقه۱۱۵: روی بازی مستقیم اندرلخت، موقعیتی عالی برای مهاجم این تیم ایجاد شد ولی ضربه‌ی سر وی راهی به دروازه نداشت!

درنهایت درحالی که چند دقیقه‌ی آخر بازی تحت تاثیر حملات بی محابای اندرلخت بود، بازی با پیروزی شیاطین سرخ به پایان رسید.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *