خانه ورزش اخبار ورزش منچستریونایتد در صورت فروش ده خیا به رئال مادرید، کروس را طلب می کند

منچستریونایتد در صورت فروش ده خیا به رئال مادرید، کروس را طلب می کند

0

به نقل از independent، با توجه به از سرگیری بحث انتقال ده خیا به رئال مادرید، منچستریونایتد تلاش می کند تا به راحتی این بازیکن اسپانیایی را از دست ندهد و در صورت آن که در نهایت مجبور به فروش ده خیا شد، بازیکنی را از رئال مادرید به خدمت بگیرد.

دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد در تابستان ۲۰۱۵ تا یک قدمی انتقال به رئال مادرید هم پیش رفت ولی در آخرین روز نقل و انتقالات، تاخیر در انجام مسائل اداری مربوط به قرارداد باعث شد ترانسفر او به شکلی غیرمنتظره نهایی نشود و این بازیکن مدتی بعد قراردادش را تمدید کرد و در الدترافورد ماندنی شد. اما از آن جا که ده خیا همچنان مایل است تا در شهر زادگاهش و در کنار خانواده اش زندگی کند، یونایتد شاید در نهایت مجبور به فروش دروازه بان اسپانیایی خود شود.

اما شرایط یونایتد مثل سال ۲۰۱۵ نیست، اکنون ده خیا دو سال دیگر با شیاطین سرخ قرارداد دارد و یونایتد در وضعیتی قرار ندارد که مجبور به فروش این ستاره اسپانیایی شود، بنابراین مورینیو تلاش می کند تا حد امکان از این انتقال جلوگیری کند، اما در صورتی که در نهایت موفق به انجام این کار نشود، سعی او بر این است که با جذب یک بازیکن، نیازهای تیمش را برطرف سازد.

مورینیو که به دنبال ترمیم خط هافبک تیمش است، امکان دارد در ازای فروش ده خیا به رئال مادرید، کروس را طلب کند تا این بازیکن آلمانی را جایگزین کریک کند. البته مورینیو به جذب کاسیمیرو هم علاقه دارد ولی رئال مادرید تمایلی به فروش این بازیکن ندارد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *