خانه ورزش اخبار ورزش مهاجری: نگفتم قهرمان می‌شویم

مهاجری: نگفتم قهرمان می‌شویم

0

به نقل از ایسنا، محمدرضا مهاجری در خصوص شرایط تیمش برای لیگ هفدهم اظهار کرد: چند روز است که تمرینات خود را که آغاز کرده‌ایم. به دنبال جبران اتفاقات و نتایج تلخ سال گذشته‌ایم و امیدوارم بتوانیم در لیگ برتر هفدهم نیز به بهترین شکل ممکن از پس رقبا برآییم و با کسب رتبه‌ای خوب، دین‌‍مان به فوتبال خراسان را ادا کنیم.

وی در رابطه با نقل قولی که از وی در خصوص شانس قهرمانی تیمش مطرح شده، تاکید کرد: هیچگاه چنین حرفی نزدم، هیچکس از قهرمان شدن بدش نمی‌آید اما باید بر مبنای واقعیت موجود صحبت کنیم. گاهی می‌بینیم که تیمی مثل استقلال خوزستان در شرایطی خاص به قهرمانی گذرایی نیز دست می‌یابد اما بعد از آن می‌بینیم که چه اتفاقاتی برای این تیم می‌افتد.

مهاجری خاطرنشان کرد: باشگاه پدیده به سمتی حرکت می‌کند که به لحاظ ساختاری بتوانیم به شکلی کاملا پایدار، حرفه‌ای شویم و امیدوارم با حفظ و تداوم این روند بتوانیم به لحاظ ساختاری و ثبات، به سپاهان و سایپایی دیگر در فوتبال ایران تبدیل شویم. آیتم‌های مختلفی مثل سخت‌افزار و … در این رابطه تاثیرگذار است، آن روز است که در خصوص قهرمانی می‌توانیم حرف بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در رابطه با فعالیت تیمش در فصل نقل و انتقالات افزود: سعی کردیم شاکله تیم را حفظ کنیم که خوشبختانه تا به اینجای کار نیز موفق بوده‌ایم. باید سه بازیکن جدید بگیریم، این سه بازیکن عیار کار ما را مشخص خواهدکرد و با وسواس بسیار این بازیکنان را انتخاب می‌کنیم.

مهاجری گفت: بعید می‌دانم که هر سه بازیکن ایرانی باشند و قطعا یکی دو بازیکن خارجی نیز جذب خواهیم‌ کرد. بازیکن ایرانی خوب در هر سه پستی که مدنظر داریم گیرمان نخواهد آمد. در خصوص صحبت‌هایی که راجع به بازیکنانی مثل قاضی، کرمی و خلعتبری می‌شود نیز بعید می‌دانم که هر سه بازیکن به پدیده بیایند.

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *