خانه ورزش اخبار ورزش مورینیو: با این وضعیت احتمالا به میدلزبورو می بازیم؛ پوگبا ۳ هفته دور از میادین خواهد بود

مورینیو: با این وضعیت احتمالا به میدلزبورو می بازیم؛ پوگبا ۳ هفته دور از میادین خواهد بود

0

ژوزه مورینیو پس از پیروزی ۱-۰ منچستریونایتد مقابل روستوف و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ضمن انتقاد از برنامه بازی های تیمش اعلام کرد پل پوگبا از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و احتملا ۳ هفته دور از میادین خواهد بود.

مورینیو پس از بازی به شبکه BT Sport گفت:

در نیمه اول سرحال بودیم و کنترل بازی در دستان ما بود. موقعیت های زیادی داشتیم و روستوف حتی از خط میانی زمین رد نشد. آن ها توانستند بازی را تا زمانی که ما از نظر بدنی به مشکل بخوریم زنده نگه دارند. در دقایق پایانی به مشکل خوردیم و مصدوم دادیم. ما دشمنان زیادی داریم در حالی که معمولا دشمنان ما باید بازیکنان حریف باشند. سخت است که دوشنبه با ۱۰ بازیکن بازی کنیم و سپس پنج شنبه دوباره به میدان برویم. سخت است که پس از این دو بازی در ظهر یکشنبه دوباره بازی کنیم. دشمنان زیادی داریم. افراد زیادی شاید بگویند که ما امشب باید گل های زیادی می زدیم اما اتفاقات زیادی بر علیه ما رخ می دهد.

بازیکنانم شگفت انگیز هستند. احتمالا یکشنبه تاوان خستگی مان را می دهیم و به میدلزبورو می بازیم. هیچ وقت فراموش نمی کنم که قبل بازی رفت با روستوف با مسئول یوفا درباره وضعیت بد چمن ورزشگاه صحبت کردم و او گفت نگران نباشم چون حتی اگر بازیکنانم مصدوم شوند، بیمه پول خوبی به ما خواهد داد. هر کسی که تصمیم گرفت ما دوشنبه و یکشنبه بازی کنیم هم احتمالا اینگونه فکر می کند.

مورینیو همچنین درباره مصدومیت پل پوگبا که در ابتدای نیمه دوم مجبور به ترک زمین شد گفت:

پوگبا از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است. دقیق نمی دانم اما به بازی با میدلزبورو و بازی های ملی نمی رسد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *