خانه ورزش اخبار ورزش مورینیو: بابت عملکرد مارسیال بسیار خوشحالم

مورینیو: بابت عملکرد مارسیال بسیار خوشحالم

0

منچستریونایتد بعد از پیروزی مقابل ساندرلند و چلسی، این هفته هم در لیگ برتر مقابل برنلی به برد رسید تا همچنان شانس حضور در بین ۴ تیم برتر لیگ را داشته باشد. ژوزه مورینیو در پایان بازی در مورد پیروزی مقابل برنلی چنین گفت:

عملکرد کلی تیم

عملکرد فردی بازیکنان، عملکرد گروهی تیم و کنترل بازی بسیار عالی بود. بازی در زمین برنلی آسان نیست، ولی ما تیم برتر میدان بودیم و از همان ابتدا این را نشان دادیم. حتی در نیمه دوم، احتمال گل زدن ما بیشتر از گلزنی حریف بود.

عملکرد فردی بازیکنان

از عملکرد مارسیال در بازی امروز واقعاً خوشحالم. اگر ذهنیت، انگیزه و نگرش درست وجود داشته باشد، همه می دانند که مارسیال کیفیت بالایی دارد، او امروز این را ثابت کرد.

در ابتدا قصد داشتم به رونی ۶۰ دقیقه بازی دهم، ولی پرقدرت و سختکوش در میدان کار کرد. نیازی نیست در مورد گلش صحبت کنم، او به خوبی توپ را نگاه داشت، در زمان لازم به عرض آمد و پاس های خوبی ارسال کرد.

فلینی نمایش خوبی داشت، در واقع اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم او نفر سوم خط دفاع بود که برای مقابله با توپ های بلند حریف به کار گرفته شد. بازی کردن در مقابل برنلی آسان نبود ولی هر سه بازیکن ما در دفاع خوب بودند (فلینی، بایی و بلیند).

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *