خانه ورزش اخبار ورزش مورینیو: جای آژاکس در لیگ اروپا نیست؛ پوگبا مقابل کریستال پالاس بازی می کند

مورینیو: جای آژاکس در لیگ اروپا نیست؛ پوگبا مقابل کریستال پالاس بازی می کند

0

ژوزه مورینیو در نشست خبری امروز خود عنوان کرده در بازی روز یکشنبه مقابل کریستال پالاس به تعداد زیادی از تیم جوانان منچستریونایتد فرصت بازی می دهد.

مورینیو به نقل از وبسایت رسمی باشگاه منچستریونایتد به خبرنگاران گفته:

پوگبا پسر قوی است که قدرت ذهنی بالایی دارد. او دارد یاد می گیرد چگونه به زندگی کردن بدون پدرش ادامه دهد اما او قوی است و می داند که روز یکشنبه باید بازی کند چون برای مدت طولانی در تمرینات حضور نداشته است. پل مقابل پالاس بازی می کند. رونی ۹۰ دقیقه در بازی قبل بازی کرد و برای همین فکر نمی کنم روز یکشنبه در ترکیب باشد. اسمالینگ مشکل کوچکی دارد و احتمالا به بازی یکشنبه نمی رسد اما برای بازی با آژاکس نباید مشکلی داشته باشد. حضور فلاینی مقابل آژاکس در ابهام قرار دارد و باید منتظر نتایج آزمایش ها باشیم.

در مقابل پالاس با جوانان مان و ۳ یا ۴ بازیکن بزرگسال به میدان می رویم. بازیکنانی چون آنخل گومز، دیرنلی، هاروپ، ویلوک، توانزبه و فوسو منساح در ترکیب بازی روز یکشنبه حضور خواهند داشت. بازی در آخرین هفته لیگ برتر تجربه خوبی برای این جوانان خواهد بود. البته بنظرم بهترین زمان برای یک بازیکن جوان این است که در ترکیبی متشکل از بازیکنان باتجربه به میدان برود.

سرمربی پرتغالی یونایتد درباره بازی روز چهارشنبه تیمش مقابل آژاکس در فینال لیگ اروپا گفته:

آژاکس تیمی متعلق به لیگ قهرمانان است. آن ها از آن جام به لیگ اروپا آمدند. همیشه با اینکه تیمی در یک فصل در دو رقابت اروپایی بازی کند مخالف بودم. تیمی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف می شود باید به خانه برود. لیگ اروپا متعلق باید به تیم هایی مثل ما که از ابتدا در آن بودند تعلق داشته باشد. از رسیدن آژاکس به فینال تعجب نکردم. سن بازیکنان مهم نیست. بلکه کیفیت اهمیت دارد. آژاکس سیستم استعدادیابی و آموزشی بسیار خوبی دارد. بازیکنان با استعداد بدون دلیل سر از این تیم در نمی آورند. سرمربی این تیم را خیلی نمی شناسم اما با تماشای بازی آن ها متوجه می شوید که کار فوق العاده ای انجام داده است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *