خانه ورزش اخبار ورزش مورینیو: مارسیال اگر خوب بازی کند، فرصت بازی پیدا خواهد کرد، به همین سادگی!

مورینیو: مارسیال اگر خوب بازی کند، فرصت بازی پیدا خواهد کرد، به همین سادگی!

0

مورینیو در مورد مهاجم جوان تیمش صحبت های جالبی انجام داده است.

به گزارش وبسایت نود، آنتونی مارسیال ستاره جوان منچستریونایتد در فصل اول حضورش در الدترافورد روزهای خوبی را پشت سر گذاشت، اما در این فصل در ترکیب تیم مورینیو نتوانسته آن طور که باید و شاید همچون فصل قبل بدرخشد. او هفته قبل مقابل لیورپول در لیگ برتر به میدان رفت ولی در نیمه دوم تعویض شد، اما مورینیو که از شرایط این بازیکن راضی نبود، او را در دو دیدار قبلی تیمش مقابل استوک سیتی و هال سیتی در ترکیب ۱۸ نفره هم قرار نداد تا باز هم شایعاتی درباره آینده این بازیکن پدید آید. اما مورینیو در آستانه دیدار حساس تیمش در جام حذفی مقابل ویگان در مورد مارسیال صحبت کرده است.

سرمربی پرتغالی در مورد این که واکنش مارسیال بابت خط خوردن از ترکیب تیم در دیدار با هال سیتی، چگونه بود، این طور جواب داد:

نمی دانم، من با بازیکنان در مورد این که چگونه نسبت به این اتفاقات رفتار می کنند و واکنش نشان می دهند، صحبت نمی کنم. او در بازی مقابل ویگان بازی خواهد کرد و اگر خیلی خوب بازی کند، آن وقت در مقابل هال سیتی هم بازی خواهد کرد. به همین سادگی.

مورینیو پیش تر به مارسیال هشدار داده بود که با توجه به ترافیک بازیکن در پست های هجومی تیمش، باید سعی کند از فرصت هایی که به دست می آورد، استفاده کامل را ببرد چرا که بازیکنان دیگری آماده هستند تا در صورت یک نمایش ضعیف، جای وی را در ترکیب بگیرند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *