خانه ورزش اخبار ورزش مورینیو: چالش پیش رویم در منچستریونایتد، شبیه به دورانم در رئال مادرید است

مورینیو: چالش پیش رویم در منچستریونایتد، شبیه به دورانم در رئال مادرید است

0

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد که سابقه فعالیت در اسپانیا، انگلیس، ایتالیا و پرتغال را دارد، در تازه ترین صحبت های خود با اسکای اسپورت عنوان کرده است که چالش پیش رویش در منچستریونایتد شبیه به آن چیزی است که در رئال مادرید پشت سر گذاشت. مورینیو این چنین گفته است:

به نظرم چالشم در منچستریونایتد شبیه آن چیزی است که در رئال مادرید داشتم، دو باشگاه فوق العاده بزرگ در دورانی سخت. وقتی به یک باشگاه فوق العاده بزرگ وارد می شوید، ابعاد، فشار کار و انتظارات برای موفقیت را درک می کنید. اما وقتی متوجه می شوید که باشگاه هنوز کاملاً آماده برآورده ساختن این توقعات نیست می دانید که باید بیشتر و بیشتر کار کنید. بنابراین باید مبارزه کرد. در نتیجه فکر می کنم شرایطم شبیه به ورود به رئال مادرید است. اوضاع در چلسی، اینتر و پورتو خیلی فرق می کرد.

مورینیو همچنین در مورد انتقادهایش از برخی بازیکنان در رسانه ها چنین گفته است:

این یک ترفند روانی نیست، بلکه احساسم در رابطه با آن موضوع است. وقتی بازیکنی تمام توانش را می گذارد، من از او بیشتر نمی خواهم. مثلاً رشفورد تمام توانش را در زمین می گذاشت، با وجود آن که بعضی مواقع خیلی هم عملکرد خوبی نداشت ولی نمی توانستم بیشتر از او بخواهم. در نتیجه فقط می توانستم از او حمایت کنم و منتظر روزهای بهتر بمانم. مهم ذهنیت و تلاش این بازیکن جوان مستعد است. برخی دیگر از بازیکنان این کار را انجام نمی دادند، ولی وقتی با تمام وجود بازی کردند، از آن ها راضی شدم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *