خانه ورزش اخبار ورزش موری: طارمی و آزمون، بازیکنان محبوبم هستند/ طرفدار رئال هستم

موری: طارمی و آزمون، بازیکنان محبوبم هستند/ طرفدار رئال هستم

0

موری درباره شروع فوتبال خود گفت : پدرم کارمند تربیت بدنی بود و من از ۱۱ سالگی فوتبال بازی کردم ، اهل خوزستان و شهرستان شوشتر هستم و بختیاری هستیم اما چهار سال برای تیم ملوان بازی کردم.  رشد فوتبالی‌ام را مدیون تیم ملوان و  ایراندوست هستم که متاسفانه این تیم به دلیل بی‌پولی منحل شد

وی ادامه داد:امسال به تیم آینده سازان که از همه نظر خوب بوده آمدم و با شرایط خوبی که داریم ۱۰ بازیکن ملی پوش داریم.

وی افزود:  نخستین سالی بود که به‌عنوان مهاجم بازی کردم و با ۲۳ گل دومین گلزن برتر شدم ، زهرا حاتم‌نژاد از تیم پالایش ایلام خانم گلی را کسب کرد و بعد از من زهرا قنبری از تیم شهرداری بم به سومی رسید.

موری درباره این که ایا عمدا دختر رسول گربکندی را مصدوم کرده است،بیان کرد: من مهاجم جنگنده‌ای هستم و تا لحظه آخر توپ را دنبال می‌کنم ،اما نقشی در مصدومیت خانم کربکندی دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن نداشتم. در آن صحنه ضربه آزاد من به گل تبدیل شد و دروازه بان حریف به دلیل شیرجه بلندی که زده بود بعد از آن رباط پاره کرد.

موری در رابطه با میزان قرارداد بازیکنان در فوتبال بانوان اذعان داشت:قرارداد خودم را نمی توانم بگویم اما سقف قرارداد بانوان ۴۵ میلیون تومان است.

موری در خاتمه در رابطه با بازیکنان مورد علاقه خود گفت: در ایران به سبک بازی مهدی طارمی و سردار آزمون علاقه مندم.  در خارج از ایران تیم رئال مادرید را دوست دارم و کریستیانو رونالدو و هوپ سولو دروازه‌بان تیم ملی بانوان آمریکا، بازیکنان مورد علاقه من هستند.

 

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *