بازی Castlevania: Symphony of the Night توسط کمپانی کونامی ساخته و در سال 1997 برای کنسول پلی استیشن 1 عرضه شد. وقایع داستانی بازی مدتی بعد از نسخه Rondo of Blood رخ می داد و این بار داستان آلوکارد “Alucard”، فرزند دراکولا را روایت می کرد که برای نابود کردن پدرش، وارد قلعه او می شد. این نسخه نسبت به نسخه های پیشین سری که در سبک اکشن پلتفرمر قرار داشتند، تغییرات زیادی داشت و از طراحی مراحل غیرخطی و همچنین المان های بازی های نقش آفرینی بهره می برد که باعث شدند این بازی به عنوان یکی از شروع کنندگان سبک مترویدوانیا “Metroidvania” شناخته شود. متاسفانه بازی در ابتدا فروش چندانی نکرد ولی به لطف واکنش های بسیار مثبت منتقدان، بازی به سودآوری رسید و توانست به یکی از موفق ترین عناوین کونامی تبدیل شود. این بازی تاکنون چندین بار بر روی کنسول های مختلف (از جمله PSP، اکس باکس 360، پلی استیشن 3 و همچنین پلی استیشن ویتا) عرضه گشته و به عنوان یکی از برترین بازی های تاریخ نیز شناخته می شود. موسیقی متن این عنوان توسط خانم Michiru Yamane ساخته شده است.

نگاهی به سرگذشت خانم Michiru Yamane: خانم Michiru Yamane یک موسیقی دان و پیانیست هستند که در 23 سپتامبر 1963 به دنیا آمدند. ایشان در صنعت گیم، بیشتر به خاطر ساخت موسیقی های سری Castlevania و Suikodenn شناخته می شوند و حتی چندین بار با سایر آهنگسازان نامدار این صنعت مثل آقای آکیرا یامائوکا، بر سر ساخت موسیقی عناوینی مثل Contra: Hard Corps و Rocket Knight همکاری داشته اند. ایشان در سال 2008 از کمپانی کونامی جدا شدند و در حال حاضر به همراه Jake Kaufman و Ippo Yamada مشغول ساخت موسیقی برای بازی Bloodstained: Ritual of the Night هستند.

درباره آلبوم موسیقی: این مجموعه شامل آلبوم موسیقی متن رسمی این بازی با کیفیت 320 کیلوبیت بر ثانیه، و همچنین موسیقی های The Unreleased Tracks با حداقل کیفیت 192 کیلوبیت بر ثانیه و فرمت MP3 می باشد. (حجم کلی: 2344 مگابایت)

 

Castlevania: Symphony of the Night

آهنگساز: Michiru Yamane

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر

پسورد فایل : P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Moonlight Nocturne

Dracula’s Castle

The Tragic Prince

Bloody Tears

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *