خانه ورزش اخبار ورزش موناکو ۳ – ۱ منچسترسیتی؛ حذف سیتیزن ها در شب صدمین بازی اروپایی گواردیولا

موناکو ۳ – ۱ منچسترسیتی؛ حذف سیتیزن ها در شب صدمین بازی اروپایی گواردیولا

0

تیم های موناکو و منچسترسیتی از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند.

 

موناکو

سوباسیچ، سیدیبه، جمرسون، راگی، مندی، فابینیو، باکایوکو، سیلوا، لمار، امباپه، ژرماین

نیمکت: دی سانکتیس، دیالو، توره، خورخه، موتینیو، دیرار، کاردونا

منچسترسیتی

کابایرو، سانیا، استونز، کولاروف، کلیچی، فرناندینیو، استرلینگ، سیلوا، دی بروین، سانه، آگوئرو

نیمکت: براوو، اوتامندی، زابالتا، دلف، توره، ناواس، ایهیناچو

لحظات حساس بازی

دقیقه ۷: تیم میزبان بازی را هجومی را آغاز کرد و روی اشتباه فرناندینیو و مدافعان سیتی می توانست توسط امباپه که با دروازه تک به تک شده بود به گل برسد اما کابایرو ضربه این بازیکن را مهار کرد.

دقیقه ۸: حملات موناکو نتیجه داد و امباپه توانست خیلی زود دروازه سیتی را باز کند. سیلوا روی پاس مندی صاحب توپ شد و توپ را در دهانه دروازه به امباپه رساند تا این بازیکن گلزنی کند.

دقیقه ۱۵: حملات موناکو ادامه پیدا کرد و این تیم توسط امباپه به گل دوم هم دست یافت اما داور این گل را به درستی به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

دقیقه ۲۹: موناکو مزد بازی خوب خودش را گرفت و به گل دوم هم رسید. مندی در فضای خوبی صاحب توپ شد و سانتر زیبایی به روی دروازه ارسال کرد که فابینیو توانست با یک ضربه دقیق آن را به گل تبدیل کند.

دقیقه ۶۱: سانه روی یک کار تیمی خوب در محوطه جریمه صاحب توپ شد اما پاسش به اگوئرو خوب نبود و این بازیکن نتوانست دروازه موناکو را هدف بگیرد.

دقیقه ۶۵: سیلوا روی پاس فرناندینیو پشت مدافعان موناکو صاحب توپ شد و اگوئرو را با یک پاس خوب با دروازه موناکو تک به تک کرد اما سوباسیچ توانست با یک عکس العمل خوب ضربه این بازیکن را مهار کند.

دقیقه ۷۱: سیتی که در نیمه دوم بهتر بازی کرده بود سرانجام به گل رسید. دروازه بان موناکو شوت استرلینگ را مهار کرد اما سانه در برگشت موفق شد دروازه را باز کند.

دقیقه ۷۷: موناکو بار دیگر توانست به گل برسد. سانتر تماشایی لمار روی ضربه ازاد ارسالی به باکایوکو رسید و این بازیکن با یک ضربه سر پر قدرت دروازه سیتی را باز کرد.

 

ویدیو خلاصه بازی را می توانید اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *