خانه ورزش اخبار ورزش مونتلا: تنها به دیدار مقابل کروتونه فکر می کنیم؛ لیگ اروپا تاثیری در همکاری من با میلان ندارد

مونتلا: تنها به دیدار مقابل کروتونه فکر می کنیم؛ لیگ اروپا تاثیری در همکاری من با میلان ندارد

0

میلان در حالی به مصاف کروتونه خواهد رفت که تنها امید به کسب دریافت جواز حضور در لیگ اروپا خواهد داشت هرچند که این هدف نیز بسیار دور از دسترس به نظر می رسد، با این وجود مونتلا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار اعلام کرد آینده اش در میلان بستگی به حضور این تیم در لیگ اروپا ندارد:

در مقابل تیمی سازمان یافته و در ورزشگاهی با جو سنگین به میدان خواهیم رفت. نیکولا کار ارزشمندی با کروتونه کرده است و به نظر من او بهترین مربی سال بوده است. این دیدار هم برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است هم برای حریف. قبول شکست مقابل امپولی برای ما بسیار سخت بود، آنچه در زمین اتفاق افتاد عجیب بود اما آن دیدار را به فراموشی سپرده ایم و می خواهیم در لیگ اروپا حاضر شویم. از موقعیت هایی که داشته ایم به خوبی استفاده نکرده ایم اما هنوز به اندازه کافی فرصت خواهیم داشت. بخاطر احترامی که برای هواداران قائلیم باید سعی کنیم به اخبار نقل و انتقالات توجه نکنیم و تمرکزمان را تنها معطوف به دیدارهای پیش رو کنیم.

دی شلیه در دیدار میلان و امپولی توسط هواداران میلان مورد بی احترامی قرار گرفت و پس از آن در مسیر بازگشت به خانه اش، ماشین او توسط هواداران روسونری احاطه شد و باز هم مورد بی احترامی قرار گرفت، مونتلا در این خصوص افزود:

اینکه مربیان و بازیکنان پس از شکست در خانه مورد انتقاد قرار بگیرند قابل درک است. دی شلیه نیز جزئی از میلان است، مطمئنا او توانایی غلبه بر این انتقادات را دارد و می تواند بار دیگر شرایط خوب خود را تکرار کند.

مونتلا در ادامه به شایعات پیرامون میلان برای نقل و انتقالات پیش رو نیز واکنش نشان داد و گفت:

می دانم که شما کارتان را به درستی انجام می دهید اما شایعات متعددی پیرامون نقل و انتقالات پیش رو در خصوص میلان به گوش می رسد و این شایعات تنها مربوط به دوناروما نیست. باشگاه به ما گفته است تنها به دیدارهایمان تمرکز کنیم چراکه حضور در لیگ اروپا برای ما ضروری خواهد بود. مدیر برنامه های بسیاری از بازیکنان داستان های گوناگونی در خصوص بازیکنان می سازند اما من موراتا را به اوبامیانگ و یا بنزما را به کاوانی ترجیح نمی دهم. باشگاه به خوبی می داند که چگونه در نقل و انتقالات شرکت کند اما در حال حاضر من و تیم تنها به کار خود در سری آ تمرکز کرده ایم. بنابراین لطفا چنین پیام هایی را برای من و بازیکنان میلان ارسال نکنید چراکه ما تنها به کار خودمان فکر می کنیم.

مونتلا در ادامه در خصوص پیشرفت میلان افزود:

پیشرفت خوبی داشته ایم اما نباید فراموش کنیم در ابتدای فصل اعتماد به نفس خوبی نداشتیم. با این وجود با همه کاستی های موجود میلان نمایش های تماشاگر پسندی را ارائه داده است. از ما انتظارهای بیشتری وجود دارد اما هواداران می توانند روح و انگیزه تیم را متوجه شوند. با این وجود باید سعی کنیم تلاش مضاعفی داشته باشیم.

مونتلا در ادامه در خصوص اینکه اگر میلان موفق نشود جواز حضور در لیگ اروپا را کسب کند چه اتفاقی برای این تیم خواهد افتاد افزود:

نمی خواهم بدبین باشم. هرچند که گاها نتایج نه چندان خوبی کسب کرده ایم اما به آینده امیدوارم. حضور یا عدم حضور ما در لیگ اروپا تاثیری در ادامه همکاری من با میلان نخواهد داشت، این مسئله چیزی را عوض نخواهد کرد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *