خانه ورزش اخبار ورزش میلان ۱ – ۲ امپولی؛ روسونری یک قدم از لیگ اروپا دورتر شد

میلان ۱ – ۲ امپولی؛ روسونری یک قدم از لیگ اروپا دورتر شد

0

میلان برای آنکه همچنان امیدوار باشد تا بتواند سهمیه حضور در لیگ اروپا را دریافت کند نیاز به برد خانگی در این دیدار داشت و امپولی برای فرار از منطقه سقوط نیاز به کسب امتیاز از این دیدار داشت.

میلان این دیدار را با برتری آغاز کرد و می توانست توسط لاپادولا به گلی زود هنگام دست یابد. همچنین در ادامه این تیم می توانست توسط پالتا از نقطه کرنر به گل دست یابد اما این بازیکن موفق نشد ضربه سر خوبی را روانه دروازه کند تا اسکوروپسکی به راحتی این توپ را در اختیار بگیرد. امپولی نیز این فرصت را داشت تا روی اشتباه زاپاتا و پاس به عقب کم جان او به گل برسد اما دوناروما مانع از گلزنی ال کادوری شد.

دقیقه ۴۰: ارسال کرنر ال کادوری در داخل محوطه با ضربه سر پر قدرت شادلیدزه همراه شد تا دوناروما موفق نشود روی این توپ عکس العمل خاصی انجام دهد و امپولی در کمال ناباوری به گل برتری دست یابد.

نیمه نخست این دیدار در حالی به پایان رسید که میلان هرچه زد به در بسته خورد و امپولی با استفاده از موقعیت خود موفق شد با برتری به رختکن برود.

میلان نیمه دوم را با حملات خود آغاز کرد و در دقیقه ۵۹ صاحب ضربه پنالتی شد اما ضربه سوسو را اسکوروپسکی با پا دفع کرد، لاپادولا موفق نشد به موقع به توپ برگشتی برسد تا اسکوروپسکی این ضربه را مهار کند.

دقیقه ۶۷: امپولی باز هم بر خلاف جریان بازی موفق شد به گل برسد، ضربه سر ماکارونه توپ را در مقابل تیام قرار گرفت تا این بازیکن با ضربه این پر قدرت برای دومین بار دروازه دوناروما را باز کند.

دقیقه ۷۲: لاپادولا با حرکتی انفرادی وارد محوطه جریمه شد و از گوشه محوطه با پای چپ ضریه ای نرم و تماشایی را روانه دروازه کرد تا این ضربه به گوشه دروازه برود و کاری از اسکوروپسکی بر نیاید تا میلان موفق شود یکی از گل های خورده را جبران کند.

میلان در ادامه این فرصت را داشت تا روی ضربه آزادی غیر مستقیم از روی خط محوطه شش قدم به گل برسد اما اسکوروپسکی باز هم مانع لاپادولا شد تا میلان باز هم در پی به تساوی کشاندن بازی باشد. در دقیقه ۹۰ این دیدار ال کادوری موقعیتی استثنایی به دست آورد تا گل سوم را هم برای امپولی به ثمر برساند اما درخشش دوناروما در مصافی تک به تک مانع شد تا میلان همچنان امیدوار به کسب تساوی در این دیدار باشد.

دقیقه ۹۰: ضربه سر پالتا با دفع اسکوروپسکی همراه شد، توپ برگشتی مقابل اوکامپوس قرار گرفت اما ضربه والی پر قدرت این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد تا موقعیتی فوق العاده برای میلان از دست برود.

در ادامه میلان باز هم این فرصت را داشت تا به گل برسد، پاسالیچ با ارسال پاس می توانست باکا رادر مقابل دروازه خالی قرار بدهد، با این وجود تکل عالی تیو باعث شد تا ارسال او به مقصد نرسد تا موقعیتی دیگر برای میلان از دست برود. در اواخر نیمه دوم میلان حملات پر دامنه ای را روی دروازه امپولی ترتیب داد اما در نهایت از این حملات سودی نبرد تا این تیم شکستی شوکه کننده را مقابل امپولی تجربه کند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *