خانه ورزش اخبار ورزش میلان ۱ – ۰ جنوا؛ بازگشت روسونری به روند پیروزی ها

میلان ۱ – ۰ جنوا؛ بازگشت روسونری به روند پیروزی ها

0

میلان که برای حضور در جمع بالانشینان جدول نیاز مبرم به پیروزی در دیدارهای پیش رو دارد در سن سیرو به مصاف حریف خود رفت تا فرصت مناسبی برای انتقام گیری از این تیم داشته باشد.

هر دو تیم در ابتدای نیمه نخست موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند، ضربه تاربت توسط دوناروما مهار شد و والی لوکاتلی از کنار دروازه به بیرون رفت تا در نیمه نخست شاهد گلی زود هنگام نباشیم.

دقیقه ۱۷: ارسال دی شلیه به داخل محوطه جریمه با ضربه اوکامپوس همراه شد، مهار لامانا مطمئن نبود و توپ از بین دستان او سر خورد تا توپ در آستانه ورود به دروازه قرار بگیرد اما ایتزو موفق شد توپ را از روی خط دروازه خارج کند تا میلان همچنان به دنبال نخستین گل خود باشد.

در ادامه دئولوفئو موقعیت خوب دیگری را از دست داد، شاگردان مونتلا که در نیمه نخست سخت به دنبال رسیدن به گل بودند حملات دیگری را نیز ترتیب دادند که با بی دقتی فرناندز ره به جایی نبرد تا اینکه این تیم در دقیقه ۳۳ به گل رسید.

دقیقه ۳۳: پاس در عمق لاپادولا برای فرناندز این بازیکن را در موقعیت مناسبی قرار داد و او قدر این موقعیت را دانست و با ضربه ای چیپ توپ را از بالای دستان لامانا عبور داد و موفق شد دروازه حریف را باز کند.

در ادامه روسونری باز هم دست به حملاتی زد اما از این حملات سودی نبرد تا در نهایت نیمه نخست این دیدار با برتری یک گله  میلان به پایان برسد.

میلان نیمه دوم را نیز با هدف گلزنی آغاز کرد و خیلی زود توسط لاپادولا می توانست به گل دست یابد اما ضربه این بازیکن توسط دروازه بان حریف مهار شد تا همچنان تیم صاحب خانه در پی رسیدن به گل دوم خود باشد. همچنین فرناندز که درخشش خاصی در این دیدار داشت باز هم موقعیت های مناسبی را در اختیار هم تیمی هایش قرار داد که این موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست رفت. میلان که در نیمه دوم از هر لحاظ بر حریف خود برتر بود حملات پی در پی را روی دروازه حریف ترتیب داد و در این بین دئولوفئو با حرکات خود هم تیمی هایش را در موقعیت های خوب گلزنی قرار می داد اما کم دقتی مهاجمین روسونری عاملی بود تا این تیم تنها با یک گل از حریف خود پیش باشد.

دقیقه ۷۵: دئولوفئو با حرکتی انفرادی توپ را به پشت محوطه جریمه حریف برد و از بیرون محوطه ضربه اش را روانه دروازه کرد که این ضربه با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۴: کرنری که جنوا روی دروازه میلان ارسال کرد با دفع توپ بازیکنان روسونری همراه بود و این دفع توپ موقعیت مناسبی در اختیار دئولوفئو و اوکامپوس قرار داد، اوکامپوس با ارسال پاسی به موقع می توانست دئولوفئو را با دروازه بان تک به تک کند اما تعلل این بازیکن در ارسال پاس باعث شد تا بازیکن اسپانیایی در منطقه آفساید صاحب توپ شود.

میلان نیمه دوم این دیدار را در شرایطی به پایان برد که تسلط کامل بر توپ و میدان داشت و با حرکات انفرادی دئولوفئو موقعیت های خوبی به دست آورد اما موفق نشد از این موقعیت ها استفاده کند تا در نهایت تنها با گلی که فرناندز در نیمه نخست به ثمر رسانده بود با نتیجه ۱-۰ این دیدار را به سود خود به پایان برساند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *