خانه ورزش اخبار ورزش مینتسلاف: بایرن مونیخ چند سال نوری از لایپزیگ جلوتر است

مینتسلاف: بایرن مونیخ چند سال نوری از لایپزیگ جلوتر است

0

اولیور مینتسلاف مدیر عامل باشگاه لایپزیگ می گوید که بایرن مونیخ از هر لحاظ چند سال نوری با باشگاه آن ها فاصله دارد.

به گزارش وبسایت نود، اولیور مینتسلاف می گوید تلاش خواهند کرد که در سال های آتی به یک رقیب برای بایرن مونیخ و دورتموند تبدیل شوند. لایپزیگ نیم فصل اول بوندس لیگا را با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ و در مکان دوم جدول به پایان رساند.

مینتسلاف در مصاحبه با کیکر گفت:

بایرن مونیخ چند سال نوری از ما جلوتر است. این اختلاف بین دو باشگاه فقط به لحاظ ورزشی نیست بلکه از تمامی جهات این فاصله وجود دارد. بایرن مونیخ باشگاهی است که ما می توانیم چیزهای زیادی از آن ها یاد بگیریم. هدف ما این نیست که با بایرن مونیخ و دورتموند در یک سطح قرار بگیریم.

لایپزیگ در حال حاضر محدودیت های در پرداخت دستمزد به بازیکنان دارد و نمی خواهند قواعد خود را زیر پا بگذارند. مینتسلاف درباه این موضوع گفت:

ما می خواهیم در پرداخت دستمزدها چهارچوب مشخص خود را حفظ کنیم اما بدون شک با توجه به توسعه های ورزشی در آینده پیشرفت ها را لحاظ خواهیم کرد.

باشگاه های ردبول سالزبورگ اتریش و آر بی لایپزیگ به دلیل اینکه هر دو زیر مجموعه کمپانی ردبول محسوب می شوند روابط بسیار نزدیکی با هم دارند. در تابستان مارتین هینترگر مدافع اتریشی حاضر نشد به لایپزیگ بپیوندد. مینتسلاف درباره انتقاد از این سیاست ردبول گفت:

ما بازیکنان را مجبور نمی کنیم که از سالزبورگ به لایپزیگ بپیوندند و این صحبت ها صحت ندارد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *