خانه ورزش اخبار ورزش مینیوله: لیورپول نسبت به فصل ۲۰۱۳/۱۴ شانس بهتری برای قهرمانی دارد

مینیوله: لیورپول نسبت به فصل ۲۰۱۳/۱۴ شانس بهتری برای قهرمانی دارد

0

سیمون مینیوله دروازه بان تیم لیورپول معتقد است که این تیم برای قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ برتر، شانس بهتری نسبت به تیم تحت هدایت برندان راجرز دارد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، لیورپول در فصل ۲۰۱۳/۱۴ زیر نظر راجرز تنها با دو امتیاز اختلاف با منچستر سیتی دوم شد که به لطف درخشش بی نظیر لوئیز سوارز بود؛ مهاجم اروگوئه ای ۳۱ گل به ثمر رساند و در پایان فصل راهی بارسلونا شد. مینیوله در مصاحبه با Sky Sports راجع به این مسائل گفت:

ما برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کردیم اما بازی تیم بسیار متفاوت بود و ۱۱ بازیکن کاملاً متفاوت داشتیم. سپس کمی به مهارت های انفرادی سوارز وابسته بودم تا تفاوت ها را رقم زده و گلزنی کند. حالا در نحوه خلق موقعیت ها و دفاع به عنوان یک تیم واحد، تیم تر هستیم. به همه نیاز داریم. همیشه بهتر است که یک تیم خوب داشته باشید تا اینکه به یک یا دو بازیکن خاص متکی باشید.

وقتی کوتینیو به دلیل مصدومیت مدتی از میادین دور بود، مردم می گفتند که ضربه سختی به تیم وارد خواهد شد، اما با این قضیه کنار آمدیم. سادیو مانه به جام ملت های آفریقا رفته اما بیش از حد کافی بازیکن داریم تا به همدیگر کمک کنیم.

لیورپول در حال حاضر با کسب ۴۵ امتیاز از ۲۱ مسابقه در رده سوم جدول ایستاده و ۷ امتیاز با چلسی صدرنشین فاصله دارد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *