خانه ورزش اخبار ورزش ناپولی (۲) ۱ – ۳ (۶) رئال مادرید؛ راموس رؤیای ناپلی ها را بر باد داد

ناپولی (۲) ۱ – ۳ (۶) رئال مادرید؛ راموس رؤیای ناپلی ها را بر باد داد

0

شاگردان زیدان موفق شدند به لطف ۳ گلی که در نیمه دوم به ثمر رساندند، عملکرد نه چندان خوب خود در نیمه اول را جبران کرده و در مجموع با پیروزی قاطعانه ۶-۲ راهی دور بعد شوند؛ کریستیانو رونالدو در این دیدار هم موفق به گلزنی نشد.

دقیقه ‘۶: کرنر ارسالی مستقیم غلام از سمت راست، در حالیکه به شکل مستقیم روانه دروازه شده بود، با واکنش خوب ناواس به کرنر فرستاده شد؛ اما همچنان فشار ناپلی ها در لحظات ابتدایی شدیداً و مستمر ادامه داشت.

دقیقه ‘۱۳: ناپلی ها در نیمه زمین رئال مادرید خیمه زده بودند، و به ندرت تیمی به این شکل مادریدی ها را تحت فشار قرار داده بود؛ شوت اینسینه از پشت محوطه در مقابل دروازه به زمین برخورد کرد و با واکنش خوب ناواس به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ‘۱۵: رئال مادرید هم در معدود ضدحملاتی که ظاهراً برنامه اصلی آنها در این مسابقه است، خظرناک ظاهر شدند و روی ارسال بیل از سمت راست، کروس با ضربه والی نه چندان محکمی دروازه رینا را تهدید کرد اما توپ در اختیار دروازه بان قرار گرفت.

دقیقه ‘۲۴ (۱-۰)(دریس مرتنس): بالاخره ناپولی به آنچه می خواست دست یافت؛ در جو فوق العاده ورزشگاه سن پائولو، همشیک با پاس در عمق خود مرتنس را از سمت چپ محوطه رئال مادرید راه انداخت تا این مهاجم زهردار با یک ضربه زمینی توپ را به گوشه دروازه ناواس بفرستد.

دقیقه ‘۲۹: تیر دروازه به داد ناپولی رسید! پاس در عمق بنزما برای رونالدو با نفوذ این بازیکن به داخل محوطه همراه شد و پس از دریبل رینا، ضربه خود را به سمت دروازه خالی زد که توپ با بدشانسی به تیر عمودی برخورد کرد و برگشت تا فرصتی طلایی از دست برود.

دقیقه ‘۳۷: روی ضعف خط دفاعی رئال مادرید، ناپولی به گل دوم نزدیک شد اما شانس این بار با آنها یار نبود؛ مرتنس داخل محوطه به توپ رسید و ضربه زمینی او به تیر عمودی برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ‘۴۰: همکاری همشیک و اینسینه در سمت راست دفاع رئال مادرید، با نفوذ و ضربه کاپیتان ناپلی ها از زاویه بسته همراه شد که ناواس به خوبی توپ را برگشت داد.

نیمه اول این مسابقه در نهایت با همان تک گل به سود تیم میزبان به پایان رسید و حالا شاگردان ساری تنها به یک گل دیگر برای صعود به مرحله بعد نیاز دارند.

دقیقه ‘۴۷: رئال مادرید نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و روی پاس قطری مارسلو به بنزما، مهاجم فرانسوی توپ را کنترل کرده و با روی پا، ضربه اش را به دیوار کناری دروازه زد.

دقیقه ‘۵۱ (۱-۱)(سرخیو راموس): چیزی که رینا از آن می ترسید اتفاق افتاد! کرنر ارسالی کروس از سمت چپ با ضربه سر کاپیتان رئال مادرید به گوشه دروازه ناپلی ها راه یافت تا این تیم برای صعود حالا به ۳ گل نیاز داشته باشد!

دقیقه ‘۵۷ (۱-۲)(سرخیو راموس): کاپیتان کار را تمام کرد؛ باز هم کرنر ارسالی کروس این بار از سمت راست با ضربه سر راموس پیش تاخته همراه شد و توپ در میانه راه به سر مرتنس هم برخورد کرد و از دستان رینا دور شد تا خیال شاگردان زیدان از صعود تقریباً راحت شود.

دقیقه ‘۶۷: در حالیکه از فشار ناپلی ها در نیمه دوم به شکل قابل توجهی کاسته شده بود، زیدان دست به تعویض زد و لوکاس وازکز را به جای بیل به بازی فرستاد.

دقیقه ‘۸۳: ناپولی دیگر میل و انگیزه ای برای حمله نداشت و رئال مادرید بازی را مدیریت می کرد تا اینکه روی پاس ایسکو، کارواخال به داخل محوطه ناپولی نفوذ کرد و بعد از دریبلی سر پا، در چند قدمی دروازه به شکلی باور نکردنی با پای چپ توپ را به بالای دروازه زد.

دقیقه ‘۱+۹۰ (۱-۳)(آلوارو موراتا): نتیجه بازی رفت در این مسابقه هم تکرار شد؛ پاس در عمق مارسلو برای رونالدو، با شوت پای چپ این بازیکن و دفع ناقص رینا همراه شد تا موراتا از راه رسیده و دروازه ناپولی را برای سومین بار باز کند.

در نهایت این مسابقه با پیروزی شاگردان زیدان به پایان رسید تا در مجموع با نتیجه ۶-۲ راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. رؤیای ناپلی ها نیز یک نیمه بیشتر دوام نداشت. رئال مادرید به این ترتیب حالا در ۴۷ بازی پیاپی موفق به گلزنی می شود.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *