خانه ورزش اخبار ورزش نصری: خرج نکردن‌های آرسنال، باعث شده آن‌ها مدعی قهرمانی نباشند

نصری: خرج نکردن‌های آرسنال، باعث شده آن‌ها مدعی قهرمانی نباشند

0

سمیر نصری، هافبک سابق باشگاه آرسنال، معتقد است عدم هزینه کافی این باشگاه در نقل و انتقالات باعث شده توپچی‌ها نتوانند مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر باشند.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از گل، هافبک سابق توپچی‌ها که این روزها به طور قرضی و از منچسترسیتی در سویا حضور دارد، درمورد ناتوانی تیم سابقش در رقابت برای قهرمانی لیگ برتر گفت:

نمی‌دانم چرا آن‌ها مدعی قهرمانی لیگ نیستند. زمانی که من آنجا بودم هم به اندازه چلسی و منچستریونایتد به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک نبودیم. آرسنال تصمیم گرفت به استادیوم امارت برود، بنابراین هزینه‌های زیادی باید پرداخت می‌شد. مالکان باشگاه همواره به دنبال وضعیت اقتصادی قدرتمند بوده‌اند و نمی‌خواستند برای کسب عناوین قهرمانی، دچار بدهی شوند. همین باعث شد این باشگاه مثل رقبایش تقویت نشود. هرچند پس از رفتن من از باشگاه، آرسنال ۲ بار فاتح جام حذفی شده و هر جامی برای خود ارزشمند است، اما آن‌ها نتوانسته‌اند برای لیگ برتر مدعی جدی باشند.

وی درمورد ارتباطش با آرسن ونگر گفت:

ما هنوز هم در ارتباط هستیم. اگر بگویم معمولا باهم صحبت می‌کنیم، به شما دروغ گفته‌ام اما بعضی وقت‌ها از حال یکدیگر جویا می‌شویم.

گفتنی است این بازیکن سابقه ۴ فصل حضور در آرسنال را داشته و پس از آن به منچسترسیتی رفت. جایی که ۲ بار قهرمان لیگ جزیره شد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *