خانه ورزش اخبار ورزش نقی‌زاده: مطمئن باشید پارس جنوبی نتایج خوبی می‌گیرد

نقی‌زاده: مطمئن باشید پارس جنوبی نتایج خوبی می‌گیرد

0

میثم نقی‌زاده درباره شرایط فعلی پارس جنوبی گفت: تیم ما از لحاظ کادر فنی و بازیکن شرایط خوبی دارد و امسال با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه در لیگ برتر شرکت خواهیم کرد. اینکه دقیقاً در چه جایگاهی قرار خواهیم گرفت قابل پیش‌بینی نیست، ولی مطمئن باشید پارس جنوبی جم نتایج خوبی در لیگ برتر خواهد گرفت. ما می‌خواهیم بازی‌های زیبایی انجام دهیم و در کنارش نتیجه بگیریم.

وی در ادامه افزود: ما هر روز تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی انجام می‌دهیم و خودم هم شرایط خوبی دارم و امیدوارم فصل خوبی داشته باشم. در این چند سال هم در هر تیمی که بودم توانستم بیشترین بازی‌ها را انجام بدهم، هرچند که در این مورد نظر کادر فنی مهم است. امیدوارم که بازیکن مفیدی برای تیمم باشم.

نقی‌زاده درخصوص اینکه چه تیمی‌هایی مدعی قهرمانی هستند، اظهار داشت: امسال تیم‌های زیادی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و چند تیم دیگر مدعی قهرمانی هستند. برخی از تیم‌ها هم که شاید خیلی‌ها روی آنها حساب باز نمی‌کنند شاید شگفتی‌ساز شوند. به نظر من امسال لیگ خوبی خواهیم داشت.

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی با اشاره به قرعه این تیم در لیگ امسال گفت: ما در لیگ برتر بازی آسان نداریم، ولی فکر می‌کنم در مجموع قرعه ما خوب باشد. امیدوارم که نتایج خوبی بگیریم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *