خانه بازی اخبار نمرات و نقدهای بازی GHOST RECON: WILDLANDS همراه باشید

نمرات و نقدهای بازی GHOST RECON: WILDLANDS همراه باشید

0

بازی Ghost Recon: Wildlands که کمپانی Ubisoft از آن بعنوان عظیم ترین جهان آزاد خود یاد کرده چند روزی است که منتشر شده و طبق روال همه عناوین مهم، تعدادی از نمرات و نقدهای این عنوان نیز در حال حاضر منتشر شده است. در ادامه مروری خواهیم داشت بر جدیدترین امتیازها و نقدهای انتشار یافته برای این بازی.

Cheat Code Central: 9

God is a Geek: 9

GamesRadar+: 9

جهان آزادی خیره‌کننده، مبارزات خونین و شخصی‌سازی عمیق ترکیب شده‌اند تا فرنچایز Ghost Recon را قدرتمندانه از مرگ باگردانند.

Hardcore Gamer: 9

گیم‌پلی  پر جنب و جوش و هیجان‌انگیز و همینطور داستانی که به‌خوبی به نگارش درآمده، گذراندن وقت در بولیوی را لذت بخش کرده است، و آزادی در پیشبرد بخش داستانی به صورت تک نفره یا با همکاری دوستان دقیقا جذاب‌ترین ویژگی اجتماعی‌ای است که هر کس از یک بازی انتظار دارد. Wildlands  ممکن است دقیقا همان چیزی که طرفداران بعد مدت ها از یک Ghost Recon انتظار داشتند نباشد، اما انتظارات شما را برآورده می‌کند، Wildlands را نباید از دست دهید.

Time: 9

Areajugones: 8.5

Worth Playing: 8.5

اینکه تا چه حد از Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands لذت ببرید، بستگی به این دارد که چطور با تغییرات عظیمی که این بازی در سری ایجاد کرده، کنار بیایید.

جهان آزاد شدن بازی باعث شده که زمان تجربه آن، کمتر به یاد‌Ghost Recon های آشنا بیفتید، با اضافه شدن یک ایستگاه رادیویی احتمالا فکر می‌کنید که بازی در دنیای Saints Row یا Grand Theft Auto جریان دارد و این با انتظارات یک بازیکن قدیمی سری مطابقت نمی‌کند.

از سوی دیگر، ترکیب جهانِ آزاد با مکانیک‌های رایج تیراندازی به خوبی جواب داده است، کارهای بسیاری وجود دارند که هر زمان می‌توان انجام داد، بازی لذت بخش است چه به صورت تک‌نفره و چه در تجربه با دیگران. Wildlands عنوان فوق‌العاده‌ای است که ارزش تجربه کردن را دارد، حتی اگر با تغییرات عظیمی که در سری ایجاد کرده مخالف باشید.

PC Games: 8.3

Wildlands ترکیبی فوق‌العاده از بهترین المان‌های مهم‌ترین عناوین Ubisoft در سال‌های اخیر است، اما تلاش می‌کند تا هویت خود را بدست آورد. طرفداران سبک همکاری نظامی لازم است که این بازی را تجربه کنند و بازیکنان تک نفره kdc  می‌توانند از 50 ساعت گیم‌پلی جهان آزاد جذاب لذت ببرند.

Everyeye.it: 8.3

Atomix: 8.3

Hobby Consolas: 8.2

PlayStation LifeStyle: 8

Vandal Online: 8

USgamer: 8

JeuxActu: 8

Eurogamer Italy: 8

Attack of the Fanboy: 8

CGMagazine: 8

با وجود حال و هوای آشنا و وجود نشانه‌های فراوان عناوین Ubisoft از جمله منوها، سطوح و آمار عنوان Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands یک شوتر جذاب، تاکتیکی، درگیر‌کننده و عمیق با هوش مصنوعی خوب است. آزادی عمل و رویکرد جهان آزاد مراحل، علیرغم اینکه ممکن است برای طرفداران Far Cry و Phantom Pain آشنا به نظر برسد، اما راه را برای خلق یک تجربه تاکتیکی خلاقانه و گیم پلی‌ای لذت بخش هموار کرده است. پایداری قابلیت یافتن مسابقه و رندوم بودن بازیکنان در بخش همکاری تجربه این بخش را نیز لذت‌بخش کرده است.

Generación Xbox: 8

Game Revolution: 8

GameCrate: 8

LaPS4: 8

Multiplayer.it: 8

IGN: 7.9

این شوتر عظیم و جهان آزاد، دائما نقص‌هایش در ضمینه تنوع مراحل و فیزیک ماشین‌ها را به رخ می کشد اما گیم‌پلی سندباکس و قدرتمند و همچنین حالت همکاری روان آن مرا مجاب می‌کند تا دیوانگی بیشتری را در آن تجربه کنم.

ICXM: 7.5

Twinfinite: 7

تجربه بازی وقتی که با دوستان بازی می‌کنید همواره بهتر است، اما هوش مصنوعی ضعیف یاران نیز آنقدری اذیت‌کننده نبود که بتواند تجربه من از سفر به بولیوی را خراب کند. اگر بتوانید داستان و شخصت‌های نه چندان درگیر کننده را نادیده بگیرید، شوتری هوشمند و درگیر‌کننده خواهید داشت که از بازیکنان می‌خواهد سلاح‌ جدید، ابزار و بسیاری گزینه برای کار با آنها را امتحان کنند. Wildlands با اینکه برترین تجربه Ghost Recon نیست، اما برای آنهایی که به دنبال تجربه تاکتیکی‌تر هستند، همچنان عنوانی سرگرم کننده‌ خواهد بود.

Windows Central: 7

Playstation Universe: 7

Gameblog.fr: 7

Metro GameCentral: 6

COGconnected: 6

We Got This Covered: 6

آپدیت می شود…

http://uupload.ir/files/24gt_3-10-2017_17-11-06.jpg

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *