Friday the 13th: The Game عنوانی سوم شخص در سبک وحشت، بقا است که در آن بازیکنان می‌توانند در نقش یکی از هفت مشاور نوجوان اردوهای تفریحی یا برای اولین بار جیسون ورهیز ظاهر شوند. شما با همکاری شش نوجوان بدشانس دیگر باید هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای فرار و زنده ماندن انجام دهید، در حالی که معروف‌ترین قاتل جهان در پی یافتن تا سلاخی کردن‌تان است.

در ادامه با پردیس‌گیم نگاهی خواهیم داشت به عملکرد این عنوان از دید معتبر‌ترین وبسایت‌های گیمینگ جهان.

CGMagazine: 8.5

با وجود مشکلات گاه ‌و بی‌گاه و فیزیک نامتعادل، نکته منفی دیگری در Friday the 13th: The Game  وجود ندارد که بتواند مرا از تجربه بازی منصرف کند. این یکی از بهترین عناوین چندنفره‌ایست که اخیرا تجربه کرده‌ام و بی‌شک بهترین عنوان چندنفره نامتعادلی (در این سبک یک بازیکن یا جناح از بازیکنان، بازی را به شکل متفاوتی نسبت به دیگران تجربه می‌کند) که تاکنون دیده‌ام.

Hooked Gamers: 8.5

Game Revolution: 8

PC Gamer: 7.5

GameSpew: 7

Game Informer: 6

Metro GameCentral: 6

IGN: 6.9

زمانی که در نقش جیسون بازی می‌کنید، این بی‌شک بهترین عنوان از سری بازی‌های Friday the 13th است که تاکنون ساخته شده. در این موقعیت من لذت حقیقی این فرنچایز را بر روی صفحه نمایش لمس کردم. شکار بازیکنان و کشتن آنها در حالت‌های بسیار وحشتناک در واقع ادای احترامی است که به قلب همیشه دوست‌دار Friday  من گرمی می‌بخشد. اما میزان جذابیت بازی بعنوان یک اکشن چندنفره نامتعادل در برابر جیسون بسیار ناعادلانه است، و این یعنی شما اغلب اوقات مجبور هستید در نقش نوجوان‌های بازی کنید که برای زنده ماندن تلاش می‌کنند.

Vandal: 6.8

IGN Spain: 6.8

Hardcore Gamer: 6

GameStar: 5.8

Cheat Code Central: 5.8

3DJuegos: 5.5

ایده‌های جذابی در Friday the 13th: The Videogame برای ساخت یک عنوان چندنفره ترسناک وجود دارد اما در کنار اینها همچنین محتوای ناقص و جنبه‌های خسته‌کننده زیادی نیز دیده می‌شود.

Everyeye.it: 5

Friday 13th: The Game می‌توانست عنوانی فوق‌العاده با یک ایده بالقوه بسیار جذاب باشد . اما نه امروز، نه در این زندگی و نه در این بعد از دنیای فیزیکی. به نظر می‌رسد که تیم سازنده، بدون آمادگی لازم، عنوانی در دست ساخت و ناقص را در اختیار بازیکنان قرار داده است.

PlayStation LifeStyle: 4.5

GameSpot: 4

از کمبودها و مشکلاتی که دائما برای سرورهای بازی ایجاد می‌شوند نمی‌توان به سادگی گذشت، و این مشکلات در مسیر Friday the 13th برای رسیدن به سطح انتظارات قرار گرفته‌اند. در حال حاضر، با گذشت یک هفته از انتشار، بازی از نظر محتوایی کبمود دارد و مشکلات در جای جای آن به چشم می‌خورند، خصوصا بر رو کنسول‌ها. ظاهرا سازندگان انتظار استقبال بالا از عنوانشان در روز اول عرضه را نداشتند اما این بازیکنانی را که به خیالشان یک محصول تکمیل شده خریده‌اند، آرام نمی‌کند. با وجود نمایش پتانسیلی که ممکن است روزی محقق شود، Friday the 13th  بعنوان یک بازی ناتمام عرضه شد که به هیچ وجه نباید در چنین شرایطی در دسترس قرار می‌گرفت.

میانگین امتیازات بازی بر روی PC:

با نمرات و نقدهای عنوان Friday the 13th: The Game همراه باشید

میانگین امتیازات بازی بر روی PS4:

http://up.vbiran.ir/uploads/30946149651028917973_PS4.jpg

(میانگین امتیازات نسخه Xbox One به دلیل تعداد پایین نقدها هنوز ثبت نشده است.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *