عنوان Star Wars: Battlefront II اواخر هفته گذشته سرانجام معرفی شد. یکی از ویژگی‌هایی که در معرفی این بازی بیشتر از همه مورد توجه قرار گرفت اضافه شدن بخش تک‌نفره داستانی بود.

به‌تازگی وبسایت Kotaku در گزراشی اعلام کرده است که”والت ویلیامز” (Walt Williams) -نویسنده عنوان Spec Ops: The Line- و “میچ دایر” (Mitch Dyer) -نویسنده سابق وبسایت IGN و کارمند فعلی استدیو جید ریموند یعنی EA Motive- و قرار است داستان این بازی را به نگارش در آورند.

ویلیامز در این رابطه در حساب توییتر خود گفته است: “هیجان زده‌ام که در نهایت فاش کنم من و @MitchyD (میچ دایر) در طول سال گذشته بر روی چه چیزی کار می‌کردیم. بی‌صبرانه منتظر ملاقات شما در جوخه دوزخ (Inferno Squad) هستم.”

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VdeoGamer، داستان Battlefront 2 بعد از وقایع رمان Star Wars Battlefront II: Inferno Squad (که قرار تیر ماه عرضه شود) آغاز می‌شود و شخصیت “آیدن ورسیو” (Iden Versio) و تلاش او برای سرنگونی پارتیزان‌های “سا گررا” (Saw Gerrera)  را دنبال کننده خواهد کرد.

میچ دایر نیز در توییتی جداگانه در این رابطه گفته است: “احساس می‌کردم که کار بر روی Star Wars باعث می‌شود که جایگاه این سری در نظرم تخریب شود. Battlefront II ،Lucasfilm و SWCO بر عکس این احساس را به من دادند. هیچوقت تا این اندازه به این سری علاقه نداشتم.”

داستان Spec Ops: The Line به شدت مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و حضور ویلیامز در پروژه Battlefront II مطمئننا خبری خوبی برای طرفداران سری Star Wars است. اما در مورد دایر باید منتظر ماند و دید.

پردیس گیم

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *