طرفداران بهترین عناوین Bioware می‌توانند بابت داستان Anthem خاطر جمع باشند چراکه “درو کارپیشین”(Drew Karpyshyn) نویسندگی بازی را بر عهده دارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Attack of the Fanboy، “کارپیشین” این خبر را در توئیتر تایید کرد و باعث شد تا طرفداران Bioware هیجان بیشتری برای بازی به‌دست آورند. کارهای کارپیشین یک‌سری از بهترین عناوینی هستند که ما تاکنون از سوی Bioware دیده‌ایم. او نویسندگی هر دو بخش سناریو و دیالوگ‌های Star Wars: Knights of the Old Republic را بر عهده داشته و علاوه بر این، وی همچنین شدیدا درگیر سری Mass Effect هم بوده است.

این خبر باعث می‌شود تا تمام نگرانی‌ها بابت اینکه Bioware قصد دارد ریشه داستان‌سرایی خود را فدای سبک تیراندازی و غارت کند، از بین بروند. تریلر منتشر شده در کنفرانس Microsoft اطلاعات زیادی از این بابت نمی‌داد اما این را می‌دانیم که بازی از ویژگی Co-Op چهار نفره بهره می‌برد که بازیکنان کنترل افرادی به نام “Freelancers” را بر عهده خواهند داشت. این افراد باید با همکاری یکدیگر ماموریت‌ها را با لباس مخصوصی که Javelins نام دارد، تکمیل کنند. شما می‌توانید با شخصی‌ سازی‌های دلخواه‌تان برای Javelins، توانایی‌‌های مختلفی برای آن و سلاح‌ها در نظر بگیرید.

از گیم‌پلی Anthem اولین بار در کنفرانس Microsoft در E3 2017 رونمایی شد و بازی قرار است در سال 2018 برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC منتشر شود.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *