خانه ورزش اخبار ورزش نویل: دوست دارم ونگر در آرسنال بماند و منتقدانش را ساکت کند

نویل: دوست دارم ونگر در آرسنال بماند و منتقدانش را ساکت کند

0

گری نویل که بارها از آن دسته از هواداران آرسنال که خواهان برکناری آرسن ونگر شدند انتقاد کرده در جدیدترین مصاحبه خود ابراز امیدواری کرده باشگاه آرسنال پشت مربی فرانسوی خود بایستد تا او در فصل های آینده منتقدان خودش را ساکت کند.

نویل به Omnisport گفته:

شکی نیست که ونگر این روزها در معرض توجه قرار گرفته و شرایط نامناسبی را تجربه می کند. در نهایت تصمیم گیرنده نهایی هیئت مدیره باشگاه و ونگر هستند. من موضع خودم را زمانی که بازنشسته شدم مشخص کردم. هیچ وقت خواهان اخراج یک بازیکن به خاطر عملکردش نخواهم شد و هیچ وقت هم خواهان اخراج یک مربی به خاطر عملکردش نخواهم شد.

ونگر شایسته احترام زیادی است. من دلایل افرادی که اعتقاد دارند زمان جدایی او از آرسنال فرا رسیده را قبول می کنم اما اعتقاد دارم روش مناسبی برای جدایی ونگر وجود دارد و نباید این مسئله به دستاوردهایش در آرسنال لطمه بزند. شاید من اصول سنتی دارم اما هیچ چیزی را بیشتر از اینکه یک باشگاه پست مربی و بازیکن خود بایستد دوست ندارم.

در برهه ای که مربیان هر ۵ دقیقه اخراج می شوند دوست دارم آرسنال پشت ونگر بایستد و او به گونه ای در چند فصل آینده منتقدان خود را ساکت کند. البته قبول می کنم که در این لحظه وضعیت آرسنال خوب نیست و جایگاه ونگر متزلزل است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *