مدیر شعبه امریکا شرکت نینتندو، آقای “رجی فیلز اِیم” (Reggie Fils-Aime) در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده است که 3DS طول عمر بسیار بالایی خواهد داشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، پس از معرفی Nintendo Switch، با توجه به امکانات متنوع آن، بسیاری اعتقاد داشتند که این کنسول علاوه بر Wii U، جانشینی برای 3DS نیز محسوب می‌شود اما اقای “فیلز ایم” در مصاحبه جدید خود با وبسایت  Wired اعلام کرده است که سیاست پشتیبانی از 3DS با انتشار Switch اسیبی نخواهد دید.

“از نظر ما، دو کنسول 3DS و Switch در کنار هم زندگی خواهند کرد، شما با Switch می‌توانید بازی‌ها و ایده‌های کاملا جدیدی را تجربه کنید در سوی دیگر با 3DS این امکان را خواهید داشت که به آرشیو هزار بازی دسترسی داشته باشید و علاوه بر آن‌ها عناوین زیبای اینده این کنسول را نیز تجربه کنید. این دو کنسول در کنار هم به رشد خود ادامه می‌دهند و ما در گذشته نیز تجربه موفق پشتیبانی همزمان از دو کنسول را داشته‌ایم.

وی همچنین در مورد Switch گفت: “من فکر می‌کنم Switch می‌تواند حس یک کنسول قابل‌حمل را به شما بدهد چون می‌تواند قابل حمل هم باشد، اما حقیقت این است پایه و اساس و قلب کنسول Switch بر مبنا یک کنسول خانگی شکل گرفته است”

کنسول Switch در اسفندماه سال جاری منتشر خواهد شد. دیدگاه شما در مورد این خبر چیست؟

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *