خانه ورزش اخبار ورزش هازارد: منچستر یونایتد دوم یا سوم خواهد شد؛ کار های تاکتیکی کونته بیشتر از مورینیو است

هازارد: منچستر یونایتد دوم یا سوم خواهد شد؛ کار های تاکتیکی کونته بیشتر از مورینیو است

0

ادن هازارد از منچستر یونایتد به عنوان اصلی ترین رقیب چلسی برای فتح عنوان قهرمانی لیگ برتر نام برد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، تیم آنتونیو کونته با تساوی ۱-۱ مقابل لیورپول، اختلاف خود در صدرجدول را به ۹ امتیاز افزایش داد و ادن هازارد در مصاحبه با Sky Sports، در پاسخ به این سؤال که کدام تیم اصلی ترین رقیب چلسی برای فتح عنوان قهرمانی است، گفت:

فکر می کنم آرسنال و منچستر یونایتد باشند. یونایتد شروع بدی در ابتدای فصل داشت و به نظرم در چند بازی اخیر حالا خوب بازی کرده اند. آنها مقابل استوک سیتی مساوی کردند اما بازیکنان خوبی دارند و ترکیب بسیار خوب است. مربی خوبی دارند بنابراین دوم یا سوم خواهند شد. تاتنهام نیز تیم قدرتمندی است. مقابل آنها شکست خوردیم، اما به نظر من منچستر یونایتد مدعی تر است. آنها تجربه بیشتری دارند. این عقیده من است و شاید اشتباه کنم.

هازارد که فصل گذشته زیر نظر مورینیو به شدت افت کرده بود، امسال زیر نظر کونته بازی های بهتری ارائه می کند. او در این باره افزود:

از لحاظ تاکتیکی و تمرین کار های بیشتری با کونته انجام می دهیم. موقعیت های تاکتیکی زیادی کار می کنیم و دقیقاً می دانیم که درون زمین چه کار باید بکنیم، کجا باید برویم و مدافعان کجا باید قرار بگیرند. دقیقاً می دانیم چه کار کنیم. با مورینیو، سیستمی داشتیم، اما خیلی کار نمی کردیم. می دانیم چه کار کنیم چون فوتبال بازی می کنیم، اما شاید حالت خودکار کمی متفاوت بود. با مورینیو، در فصلی که قهرمان شدیم ماتیچ پشت سر من قرار داشت و گاهی اوقات من جلو می ماندم و ماتیچ کار می کرد. با کونته فرق می کند. من بیشتر به سمت مرکز متمایل می شوم چون مارکوس آلونسو به عنوان بال کناری آنجا حضور دارد. فقط باید آماده باشم تا زمانی که توپ را به دست می آوریم ضدحمله را ترتیب دهم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *