خانه بازی هدست جدید PS4 صدای سه‌بعدی دارد

هدست جدید PS4 صدای سه‌بعدی دارد

0

سونی در تابستان سال جاری، از هدست جدیدی برای کنسول پلی‌استیشن۴ رونمایی کرده بود. هدستPlatinum Wireless روی  کنسول پلی‌استیشن۴ و هم‌چنین هدست واقعیت مجازی PlayStation VRR کار می‌کند. این مدل، درست مثل هدست گلد پلی‌استیشن، از میکروفون‌هایی که نویز را حذف می‌کنند استفاده می‌کند و مثل همان هدست، صدای مجازی ۷٫۱ کاناله دارد.

بخش مسخره‌ی هدست Platinum Wireless، خاموش شدن قابلیت صدای سه‌بعدی آن در حالت بی‌سیم است.

با این حال، هدست Platinum Wireless تکنولوژی صدای سه‌بعدی PlayStation VR را هم در خودش جای داده است؛ یعنی می‌توانید مثل زمانی که هدست واقعیت مجازی سونی را روی سر گذاشته‌اید، صدا را به صورت سه‌بعدی بشنوید. در حال حاضر، هیچ کدام از بازی‌های پلی‌استیشن۴ از صدای سه‌بعدی پشتیبانی نمی‌کنند. قرار است استودیوی بازی‌سازی «ناتی‌داگ»، بازی آنچارتد ۴ را با قابلیت پخش سه‌بعدی صدا، بروزرسانی کند.

wirelessplatinumps4

برخی از بازی‌هایی که در آینده از قابلیت صدای سه‌بعدی استفاده خواهند کرد، Days Gone و Uncharted: The Lost Legacy هستند. بازی‌های بیشتری هم قرار است در آینده پشتیبانی از صدای سه‌بعدی را اضافه کنند. سونی در توضیح قابلیت صدای سه‌بعدی گفته است: “این قابلیت صدا را طوری شبیه‌سازی می‌کند که تصور می‌کنید از جهت‌های مختلف، صدا به گوش شما رسیده است؛ درست مثل واقعیت.”

بخش مسخره‌ی هدست Platinum Wireless، خاموش شدن قابلیت صدای سه‌بعدی آن در حالت بی‌سیم است. یعنی اگر می‌خواهید صدای سه‌بعدی بشنوید، باید هدست را با یک جک ۳٫۵ میلی‌متری متصل کنید. هدست در همه‌ی حالت‌های دیگر روی پلی‌استیشن۴ به صورت بی‌سیم کار می‌کند، اما صدای سه‌بعدی آن غیر فعال است.

می‌توانید در ادامه، ویدیویی که سازندگان آنچارتد ۴ برای معرفی قابلیت صدای سه‌بعدی ساخته‌اند را ببینید.

هدست Platinum Wireless در ماه ژانویه‌ی سال آینده‌ی میلادی، یعنی دی ماه سال جاری، با قیمت ۱۵۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

‌‌‌منبع دیجی کالا مگ

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *