خانه ورزش اخبار ورزش هررا: پوگبا یکی از بهترین هافبک های جهان می شود؛ زلاتان هنوز مثل یک جوان تمرین می کند

هررا: پوگبا یکی از بهترین هافبک های جهان می شود؛ زلاتان هنوز مثل یک جوان تمرین می کند

0

هافبک اسپانیایی تیم فوتبال منچستر یونایتد با حمایت از هم تیمی خود اظهار داشت که پل پوگبا یکی از بهترین هافبک های جهان فوتبال خواهد شد.

به گزارش وب سایت نود، پل پوگبا که در نقل و انتقالات تابستان با گرانترین قرارداد تاریخ فوتبال به منچستر یونایتد پیوست، در پست هافبک میانی در کنار آندر هررا بازی می کند و به همین خاطر هررا بیش از هر کس دیگری ویژگی های این بازیکن فرانسوی را درک می کند. پوگبا که در این فصل ۳ پاس گل داده، با گلزنی برابر میدلزبورو تعداد گل های زده خود را به عدد ۴ رساند؛ هررا درباره پوگبا می گوید که عملکرد این هافبک فرانسوی در میدان بسیار تأثیرگذار بوده است. به گزارش Soccer Special، هررا درباه این هافبک جوان گفت:

پوگبا هافبکی است که همه کیفیت ها را دارد. هر هافبکی به طور طبیعی از برخی از کیفیتها و مهارت های خاص برخوردار است اما او همه نوع مهارتی دارد. پوگبا می تواند شوت بزند، ضربه سر بزند، در دفاع شرکت کند و حتی می تواند در موقعیت های یک به یک دریبل کند؛ و این در حالیست که او تنها ۲۳ سال سن دارد. او در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد اما می توانیم نسبت به آینده او خوشبین باشیم زیرا می تواند بهتر از این هم باشد. او می تواند یکی از بهترین هافبک های جهان باشد و خود او هم چنین هدفی دارد و می خواهد به این جایگاه برسد.

هررا در ادامه به تمجید از هنریک مخیتاریان دیگر بازیکن جدید این فصل منچستر یونایتد پرداخت؛ بازیکنی که در ماه دسامبر سه بار برای تیمش گلزنی کرد. هافبک میانی منچستر یونایتد درباره مخیتاریان اینگونه گفت:

هواداران، باشگاه و کادر فنی برای مخیتاریان بسیار صبر کردند و من نیز همین ویژگی باشگاه را خیلی دوست دارم. آنها می دانستند که هنریک چه بازیکن خوبی است اما فوتبال همیشه اینگونه نیست که شما در همان بازی اول بتوانید بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارید. حتماً لازم است ابتدا در جایگاه خود مستقر شده و با شرایط زندگی و باشگاه جدید سازگاری پیدا کنید. اما این روزها همه بهترین فرم آمادگی مخیتاریان را می بینیم یا حداقل نزدیک به شرایط بسیار ایده آل؛ زیرا او هنوز هم می تواند بهتر از این در میدان ظاهر شود.

هافبک اسپانیایی منچستر یونایتد همچنین درباره زلاتان ابراهیموویچ ۳۵ ساله هم اینگونه اظهار نظر کرد:

این ویژگی زلاتان را بیش از همه دوست دارم که او هیچگاه از موفقیت سیر نمی شود. این نشان می دهد که او تا چه اندازه بلند پرواز بوده و تا چه اندازه به دنبال کسب موفقیت برای این باشگاه است. زلاتان با وجودی که ۳۵ سال دارد، اما هر روز مثل یک جوان تمرین می کند.

منچستر یونایتد در ماه ژانویه مسابقات متعددی در نیمه نهایی جام اتحادیه با هال سیتی و در جام حذفی با ریدینگ دیدار می کند و در فوریه هم در چارچوب لیگ اروپا به مصاف سن اتین فرانسه خواهد رفت. به عقیده هررا، کسب عناوین قهرمانی برای آنها مهم تر از قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر در پایان لیگ برتر است. وی در این باره گفت:

 می خواهیم به لیگ قهرمانان اروپا برسیم اما ما در چهار رقابت حضور داریم و باید به تاریخ خود احترام بگذاریم. در لیگ برتر می خواهیم رقابتها را در بالاترین رتبه ممکن به پایان برسانیم و از سوی دیگر برای کسب قهرمانی در لیگ اروپا هم تلاش می کنیم زیرا در حال حاضر منچستر یونایتد بزرگترین باشگاهی است که در این رقابتها حضور دارد. ما به نیمه نهایی جام اتحادیه صعود کرده ایم و این فرصت بسیار خوبی است که بتوانیم در پایان فوریه یکی از فینالیست های این بازیها باشیم. در جام حذفی هم می خواهیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم، پس اهداف خیلی زیادی داریم که باید برای آنها مبارزه کنیم.

منبع برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *