خانه ورزش اخبار ورزش هشدار جدی بارتومئو به پاریسن ژرمن درباره نیمار؛ یا رقم فسخ قرارداد را کامل پرداخت می کنید یا او می ماند

هشدار جدی بارتومئو به پاریسن ژرمن درباره نیمار؛ یا رقم فسخ قرارداد را کامل پرداخت می کنید یا او می ماند

0

منابع خبری فرانسوی امروز از توافق شخصی پاریسن ژرمن با نیمار، سوپر استار برزیلی بارسلونا خبر دادند و به نظر می رسید یکی از پر سر و صدا ترین و البته گزاف ترین انتقال تاریخ فوتبال در این هفته نهایی شود. در این بین اخباری مبنی بر انتقال آنخل دی ماریا به بارسلونا به عنوان بخشی از رقم هنگفت انتقال نیمار منتشر شده است، این در حالی‌ست که ژوزف ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا ضمن رد این احتمال، اعلام کرد که طرف پاریسی باید رقم فسخ قرارداد او را تمام و کمال پرداخت کند.

بارتومئو در این خصوص در گفت و گو با ESPN گفت:

آنها اگر خواستار انجام این انتقال هستند باید رقم فسخ قرارداد را تا پنی آخر پرداخت کنند. ما دوست داریم نیمار در تیم بماند، ولی در قرارداد او بند فسخ وجود دارد. اگر او می خواهد برود، طرف دیگر معامله باید رقم مورد نظر را پرداخت کند و نیمار برای آنها خواهد شد.

بارتومئو همچنین درخصوص دردسر های زیر پا گذاشتن احتمالی قوانین فیرپلی مالی یوفا با انجام گرفتن این انتقال به پاریسن ژرمن هشدار داد و گفت:

یوفا قوانین و کنترل های خود بر فیرپلی مالی تیم ها دارد و اگر باشگاهی پا را از این قوانین فراتر بگذارد جریمه خواهد شد.

در رسانه های اسپانیا از کوتینیو به عنوان نخستین گزینه بارسلونا برای جایگزینی نیمار یاد می شود و همچنین رسانه ها ادعا می کنند که وکلای باشگاه بارسلونا در هفته گذشته با این بازیکن و مدیر برنامه هایش در لندن جلساتی داشته اند. بارتومئو درباره این بازیکن برزیلی هم ادامه داد:

او بازیکن بسیار بزرگی است، اما نمی توانم چیزی فراتر از این بگویم. باید از چنین صحبت هایی فاصله گرفت. ارنستو والورده (مربی جدید بارسلونا) چند روز پیش به من گفت که او یک تیم رقابتی با درک بالا از نیاز های فوتبالی ما لازم دارد. بازیکنان بیشتری خواهند آمد و حداقل یک بازیکن قطعا برای میانه میدان جذب خواهیم کرد.

بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات امسال بسیار ضعیف ظاهر شده است و این مسئله زمینه ساز انتقادات فراوان نسبت به روسای این باشگاه شده است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *